Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

ΑΦΕΝΤΡΑ Άρτεμις: Hδονή και …ξύλο και σε Ιερέα!....

“Τι κάνω σε βιτσιόζους πολιτικούς, ηθοποιούς, επιχειρηματίες, τραπεζικούς και δημοσιογράφους

Ενώ η high society της Θεσσαλονίκης έχει χάσει τον ύπνο της από την καυτή ατζέντα της 34χρονης «αφέντρας του σεξ» που σφαγιάστηκε εν ώρα εργασίας από τον 28χρονο Ουκρανό πελάτη της, στην οποία η ιερόδουλη έγραφε τα ονόματα όσων την επισκέπτονταν για να τους προσφέρει τις σαδομαζοχιστικές της υπηρεσίες, σήμερα μια άλλη «αφέντρα», η πιο διάσημη της Αθήνας, ανοίγει το σπίτι της στην «Espresso» και αποκαλύπτει τα μυστικά του επαγγέλματός της!
Μιλάει με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τις σαδομαζοχιστικές υπηρεσίες που προσφέρει εδώ και χρόνια σε εκλεκτούς πελάτες με «χοντρά» πορτοφόλια και σε ανθρώπους υπεράνω πάσης υποψίας: πολιτικούς, ηθοποιούς, τραγουδιστές, επιχειρηματίες, δημοσιογράφους, διευθυντές τραπεζών και ποδοσφαιριστές με… βίτσια.

Η ζωή της μοιάζει με σενάριο σκληρής ερωτικής ταινίας, που περιέχει γερές δόσεις σαδομαζοχιστικών σκηνών, κατάλληλων μόνο για ενηλίκους. Αν και μόλις 29 ετών, η εντυπωσιακή Αρτεμις δεν είναι μόνο μια από τις πιο γνωστές και περιζήτητες «αφέντρες» της Αθήνας, αλλά μια απόλυτα «κυριαρχική κυρία», που ζει με τη συντροφιά δύο «σκλάβων», έτοιμων να εκτελέσουν σιωπηλά και αδιαμαρτύρητα κάθε της διαταγή!
Με το… μαστίγιο στα χέρια η domina Aρτεμις άνοιξε την πόρτα της και μοιράστηκε μαζί μας στιγμές τής -αν μη τι άλλο- ασυνήθιστης καθημερινότητάς της, ενώ αποκάλυψε απίστευτες -και όμως αληθινές- ιστορίες με πρωταγωνιστές παπάδες, βιτσιόζους… υπηρέτες, ακόμη και κανιβάλους!

Γονίδια

«Η οικογένειά μου είχε πάρα πολλά χρήματα και ποτέ δεν μου έλειψε τίποτα. Ως την ηλικία των 12 ετών είχα την προσωπική μου νταντά. Οταν οι γονείς μου χώρισαν, έμεινα με τη μητέρα μου και γρήγορα συνειδητοποίησα πως είχε αυταρχικές τάσεις. Αργότερα έμαθα πως ήταν μια από τις πιο γνωστές “αφέντρες” της Αθήνας. Η πρώτη φορά που πήρα τον ανδρικό ρόλο στο κρεβάτι ήταν στα 18 μου, με έναν τύπο που είχαμε σχέση. Του ξεκαθάρισα πως ήθελα να είμαι η αφέντρα του και το δέχτηκε, παρά το γεγονός ότι ήταν παρθένος. Ηθελα να είμαι ο άντρας στη σχέση και να έχω το πάνω χέρι. Ακολούθησαν κι άλλες εμπειρίες και στα 21 ξεκίνησα να συζώ με τον πρώτο μου “σκλάβο”. Τον έντυνα γυναικεία, τον έβαφα έντονα, τον ανάγκαζα να κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού και φυσικά δεν του επέτρεπα ποτέ να κοιμηθεί στο ίδιο κρεβάτι με μένα. Η θέση του ήταν στο χαλάκι! Μου ανήκε και μπορούσα να τον κάνω ό,τι θέλω! Παράλληλα, είχα γίνει πλέον γνωστή στον χώρο του BDSM και δεχόμουν δεκάδες προσκλήσεις από υποτακτικούς, που ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν αδρά για να τους εξευτελίσω. Ετσι ζούσα από τους “σκλάβους”, που κάλυπταν οικονομικά κάθε μου ανάγκη».

Από το 2008 η «αφέντρα» Αρτεμις συζεί μόνιμα με δύο «σκλάβους», που φροντίζουν για όλες τις υποχρεώσεις του νοικοκυριού και είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα προκειμένου να ικανοποιήσουν την Κυρία τους. Πίσω από την πόρτα του διαμερίσματός της, στο κέντρο της Αθήνας, εκτυλίσσονται σκηνές που σοκάρουν!

«Προτού φύγουν για δουλειά μου ετοιμάζουν πρωινό και τακτοποιούν το σπίτι. Είναι υπεύθυνοι για τα ψώνια, τους λογαριασμούς και όλες τις δουλειές. Λατρεύω να τους βλέπω να βάζουν μπουγάδα! Οταν νιώθω κουρασμένη, μου κάνουν μασάζ και μπάνιο, κάθονται στα τέσσερα για να απλώσω τα πόδια μου και δεν αντιμιλάνε ποτέ! Η ικανοποίησή τους είναι πως νιώθουν ότι προσφέρουν στην Κυρία τους. Στο κρεβάτι έχω πάντα τον κυρίαρχο ρόλο, εξουσιάζω το μυαλό και το σώμα τους! Νιώθω τεράστια ηδονή όταν τους τιμωρώ σκληρά και δεν τους λυπάμαι καθόλου, αφού ξέρω ότι το απολαμβάνουν! Μου αρέσει αυτό που κάνω και δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Δεν είναι χόμπι ούτε επάγγελμα. Είναι τρόπος ζωής! Οπως λέει η domina Aρτεμις, υπάρχουν πάρα πολλοί άνδρες που ποθούν να ζήσουν την εμπειρία του σκλάβου και να εξευτελιστούν από μια έμπειρη “αφέντρα”, για να επιστρέψουν στη συνέχεια στο σπίτι τους, στη γυναίκα και τα παιδιά τους.
«Το 95% είναι παντρεμένοι, από 35 έως 60 ετών και αρκετά ευκατάστατοι. Ολα αυτά τα χρόνια έχω συναντήσει πολιτικούς, ηθοποιούς, τραγουδιστές, επιχειρηματίες, δημοσιογράφους, διευθυντές τραπεζών και ποδοσφαιριστές. Ο καθένας έχει τα βίτσια του. Οι περισσότεροι ζητάνε πόνο, εξευτελισμό, ποδολαγνεία και αλλαγή ρόλων, που τελευταία είναι πολύ της μόδας!»
Ο κανίβαλος ήθελε να φάει την ιερόδουλη

Κατά τη διάρκεια της πορείας της στον χώρο του BDSM η domina Artemis έχει συναντήσει εκατοντάδες «σκλάβους» και έχει εκπληρώσει ακόμη και τις πιο ακραίες φαντασιώσεις. Η ίδια παραδέχεται πως κάποιες από αυτές δεν πρόκειται να τις ξεχάσει ποτέ. Οπως όταν ήρθε τετ α τετ με έναν ανθρωποφάγο!
«Ολα ξεκίνησαν όταν δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από έναν υποτακτικό που μου είπε πως ήθελε να συναντήσει εμένα και μια ακόμη “αφέντρα”. Επειτα από συνεννόηση με μια φίλη μου, αποφασίσαμε να τον δεχτούμε. Κατά τη διάρκεια του session ο “σκλάβος” μάς είπε: “Κυρίες, σας παρακαλώ την επόμενη φορά θέλω να με αφήσετε να φέρω μαζί μου μια αλλοδαπή πόρνη, από αυτές που κάνουν πιάτσα στον δρόμο. Θα της πω ότι πάμε σπίτι μου και θα την πληρώσω να με ακολουθήσει. Θέλω να τη βάλουμε μέσα στο κλουβί και να με βλέπετε να μπαίνω μέσα και να τη δαγκώνω! Θέλω να την κάνω κομμάτια, να τη γδάρω με τα νύχια μου και να τη φάω ζωντανή!” Παγώσαμε! Δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας, αλλά ο τύπος μιλούσε σοβαρά και δεν έκανε πλάκα. Ηταν κανίβαλος! Αρχίσαμε να φωνάζουμε και τον πετάξαμε έξω με τις κλοτσιές. Τον βγάλαμε στον δρόμο γυμνό!»
Μαστίγωνε την «καθαρίστρια»

«Την περίοδο που ζούσα στην Πάτρα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από έναν υποτακτικό που έμενε στα Γιάννενα. Μου πρόσφερε 300 ευρώ απλώς και μόνο για να έρθει και να μου καθαρίσει όλο το σπίτι. Ασφαλώς, δέχτηκα! Τον έντυσα με στολή καθαρίστριας και επέβλεπα κάθε του κίνηση. Οταν ήταν απρόσεκτος, τον χτυπούσα με το μαστίγιο μέχρι να δακρύσει. Μόλις τελείωσε το καθάρισμα, επέστρεψε στα Γιάννενα. Δεν είχε ακουμπήσει ούτε το χέρι μου! Την ίδια εποχή ένας γνωστός Πατρινός με παρακαλούσε να βρεθούμε και μου έλεγε: “Θέλω να σας συναντήσω όταν θα είστε αδιάθετη. Θέλω να με αφήσετε να φιλήσω τη λερωμένη σερβιέτα σας!” Αηδίασα τόσο πολύ που δεν απάντησα ξανά στις κλήσεις του».

Με σενάριο «πατέρας και κόρη»!

Μια από τις σχέσεις της Αρτεμης ήταν ένας πολύ ευκατάστατος 44χρονος, τον οποίο γνώρισε στα 24 της. Ο συγκεκριμένος -λέει- είχε βίτσιο με το… παιχνίδι «πατέρας και κόρη». «Με έβλεπε σαν κόρη του και του άρεσε να τον φωνάζω “μπαμπά”. Βγαίναμε σε μαγαζιά για ψώνια και σε εστιατόρια για φαγητό και μου συμπεριφερόταν σαν παιδί του. Και ενώ όλοι νόμιζαν πως είμαστε οικογένεια, αρχίζαμε τα φιλιά και δεν πίστευαν στα μάτια τους. Τον τρέλαινε όταν ντυνόμουν σαν Λολίτα, με κοντά σορτσάκια και κοτσίδες. Στο κρεβάτι ήταν πολύ πρόστυχος και ήθελε να τον τιμωρώ με τον χειρότερο τρόπο. Φυσικά, τον είχα διαλύσει με κάθε τρόπο!»

Δάκρυα… μετάνοιας από ιερέα

Ενα από τα ραντεβού που έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη της έμπειρης «αφέντρας» είναι αυτό με έναν ψηλό, μουσάτο μεσήλικα, που αποδείχτηκε στην πορεία… ιερέας! 
«Αφού τον είχα μαστιγώσει και αφού τον είχα αναγκάσει να γλείψει τις μπότες και τα πόδια μου, του ζήτησα να πέσει στα τέσσερα για να του κάνω σεξ με το strap on. Τότε έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο και άρχισε να κλαίει. Στην αρχή τρόμαξα και αναρωτήθηκα αν του είχα κάνει κάτι κακό, αλλά μετά γύρισε και μου είπε: «Αυτό που έκανα ήταν μεγάλο λάθος. Δεν θα έπρεπε να είμαι εδώ. Αισθάνομαι πολύ άσχημα. Είμαι παπάς!»
Εφερε μαζί και τη μητέρα του!

«Πριν από μερικά χρόνια συνάντησα έναν “σκλάβο” που ήρθε στο ραντεβού μας μαζί με μια ηλικιωμένη γυναίκα, η οποία τον κρατούσε από το χέρι! Εμοιαζε να κρέμεται από τα χείλη της, την κοιτούσε στα μάτια και περπατούσε δίπλα της σαν σκυλάκι. Παραξενεύτηκα και όταν ξεκινήσαμε να συζητάμε για τα γούστα, τα όρια και τις προτιμήσεις του, όπως κάνω πάντα πριν από κάθε session, μου είπε πως η κυρία ήταν η μητέρα του και πως ήθελε να την έχει μαζί του την ώρα του παιχνιδιού. Επαθα σοκ και αρνήθηκα να συμμετάσχω, αφού αυτό ξεπερνούσε τα όριά μου!»

http://www.bankwars.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ