Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΟΜΗΡΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΣΤΗΝ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡ!....ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΗΕ; ΟΙ Μ.Κ.Ο;

Με την υπόθεση του Ζαχίρ Μπελουνίς, του Γάλλου ποδοσφαιριστή που εγκλωβίστηκε για 18 μήνες στο Κατάρ από την ομάδα του, να είναι ακόμα νωπή στις μνήμες μας, άλλη μια παρόμοια περίπτωση είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας…
Ο 29χρονος Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Ράφαελ Μπάστος ισχυρίζεται πως αυτός και η οικογένεια του κρατούνται όμηροι στη Σαουδική Αραβία από την ομάδα Αλ Νασρ, ενώ την ίδια στιγμή του οφείλονται χρήματα.

Ο Μπάστος, με καριέρα σε Κρουζέιρο, Μπράγκα και Κλουζ, το περασμένο καλοκαίρι υπέγραψε στην Αλ Νασρ, αλλά έκτοτε δεν έχει πληρωθεί ακόμα, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς του.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο ο παίκτης μίλησε στην ιταλική ιστοσελίδα «Tuttomercatoweb.com», εξιστορώντας τη δραματική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει.

-Για πάνω από τρεις εβδομάδες, εγώ, η σύζυγος μου και τα δύο μικρά μου παιδιά έχουμε κολλήσει εδώ. Ο σύλλογος δεν μας δίνει βίζα για να φύγουμε από τη χώρα.

Μου προσέφεραν ένα πραγματικά ελκυστικό συμβόλαιο στην αρχή, όταν υπέγραψα στην Αλ Νασρ και από όταν ήρθα έχω προπονηθεί σκληρά και έχω δώσει το 100% στους αγώνες που έπαιξα. Παρ` όλα αυτά, δεν έχω πάρει ούτε σεντ! Εδώ και τέσσερις μήνες!

Μίλησα με τη διοίκηση του συλλόγου και αρχικά μου είπαν πως θα πληρωνόμουν την επόμενη εβδομάδα. Τους έχω γράψει και επιστολή, τίποτα… Έτσι αποφάσισα να δώσω στην ομάδα τελεσίγραφο: ή με πληρώνετε ή φεύγω!

Δεν με έχουν πληρώσει ακόμα και το χειρότερο είναι πως ‘έσπασαν’ το συμβόλαιο μου και τους ζήτησα βίζα για να φύγω, καθώς η παλιά είχε λήξει.

Πέρασα τα Χριστούγεννα εδώ με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου, ενώ στη Βραζιλία η υπόλοιπη οικογένεια μου έκλαιγε και μου έλεγε να γυρίσω πίσω. Κανείς δεν έκανε, ούτε κάνει κάτι, για να με βοηθήσει να βγάλω βίζα. Ζήτησα βοήθεια από την πρεσβεία της Βραζιλίας πριν από 15 μέρες και δεν μου απάντησαν μέχρι τώρα.

Το μόνο που θέλω είναι να φύγω με την οικογένεια μου, όμως δεν ξέρω το πόσο πιθανό είναι αυτή τη στιγμή. Ζητάω βοήθεια από τον Τύπο, τους φιλάθλους, από οποιονδήποτε. Θέλω να μάθει ο κόσμος τι μου συμβαίνει ώστε να μην επαναληφθεί στο μέλλον.

Είναι απίστευτο… Πέρυσι έπαιζα στην Κλουζ και νικούσαμε τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τώρα είμαι όμηρος από την ομάδα μου, πραγματικά δεν το πιστεύω…», ανέφερε ο Μπάστος.

Παλιότερα, όταν μεγάλοι παίκτες στη δύση της καριέρας τους πήγαιναν σε αυτές τις χώρες για να τα τελευταία ποδοσφαιρικά «ένσημα» τις αποκαλούσαμε «νεκροταφεία ελεφάντων» ή κάποιοι άλλοι έκαναν λόγο για «χρυσά κλουβιά».

Όμως τα «χρυσά κλουβιά» των Εμιράτων και της Σαουδικής Αραβίας με δέλεαρ τα πετροδόλαρα μπορεί να αποδειχτούν… σκέτα κλουβιά, όπως μας έδειξε η περίπτωση του Μπελουνίς και με τα όσα περιγράφει ο Μπάστος.
Η FIFA φυσικά, ελέω του Μουντιάλ στο Κατάρ, σφυρίζει αδιάφορα, όπως άλλωστε και για τους νεκρούς εργάτες στα έργα υποδομής αλλά και για το απάνθρωπο σύστημα της «καφάλα»…το οποίο προβλέπει ότι κανένας ΕΡΓΑΤΗΣ - ΣΚΛΑΒΟΣ εν έτη 2014, δεν μπορεί να αποχωρίσει από την εταιρία που εργάζεται, και ούτε να αποχωρίσει από την χώρα χωρίς την συγκατάθεση του ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΑ με τους νόμους τους!.... 
Επιμέλεια: Δημήτρης Χατζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ