Με ιλιγγειώδη ταχύτητα εκσυγχρονίζεται το Κινεζικό Ναυτικό: οι εργασίες ναυπήγησης ξεκίνησαν πριν ένα χρόνο, στις 26 Ιουνίου 2013 σε ναυπηγείο στην Σαγκάη. Η πράξη αποδοχής του πλοίου από το Κινεζικό Ναυτικό έλαβε χώρα στις 18 Ιουλίου 2014, και στις 8 Αυγούστου η επίσημη τελετή ένταξης του πλοίου σε υπηρεσία.
Πρόκειται για την κορβέτα Quanzhou (泉州, πλευρικός αριθμός "588") Τύπου 056, που έγινε το 15ο πλοίο αυτής της κατηγορίας στο Κινεζικό Ναυτικό. Το πλοίο ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Hudong Shipyard στη Σαγκάη.
Η κατασκευή της κορβέτας Τύπου 056 (δυτική ονομασία κλάση Jiangdao) πραγματοποιείται στην Κίνα σε τέσσερα ναυπηγεία ταυτόχρονα. Το πρώτο σκάφος ονομάζεται Bengbu (πλευρικός αριθμός "582") και ξεκίνησε να κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Hudong το 2010. Τέθηκε σε λειτουργία στο Κινεζικό Ναυτικό στις 25 Φεβρουαρίου 2013. Συνολικά σήμερα, δηλαδή 18 μήνες μετά την πρώτη παράδοση, το Κινεζικό Ναυτικό έχει παραλάβει 15 τέτοιες κορβέτες, οι οποίες κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Hudong Shipyard, Guangzhou Huangpu Shipbuiding Company, Dalian Liaonan Shipyard και Wuchang Shipbuilding Industry Company. Από αυτά, τα οκτώ πλοία μεταφέρθηκαν στο Κινεζικό Ναυτικό το 2013, και επτά πλοία τους πρώτους επτά μήνες το 2014. Μία παραδόθηκε τώρα, μία ακόμη βρίσκεται στο στάδιο των θαλάσσιων δοκιμών, ενώ 13 επιπλέον κορβέτες βρίσκονται σε διάφορα στάδια της κατασκευής, συμπεριλαμβανομένων πέντε - στο στάδιο της ολοκλήρωσης.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στην κορβέτα Suqian (宿迁, πλευρικός αριθμός "593") που κατασκευάστηκε στο Hudong Shipyard, και καθελκύστηκε στις 20 Νοεμβρίου 2013, λαμβάνουν χώρα δοκιμές με ένα συρόμενο σόναρ.
Από τις 15 κορβέτες που εισήρθαν σε υπηρεσία, επτά βρίσκονται στο νότιο στόλο (συμπεριλαμβανομένων δύο - μέρος της φρουράς του Χονγκ Κονγκ), και από τέσσερις - στο βόρειο και ανατολικό στόλο του Κινεζικού Ναυτικού.
Πρόκειται για την κορβέτα Quanzhou (泉州, πλευρικός αριθμός "588") Τύπου 056, που έγινε το 15ο πλοίο αυτής της κατηγορίας στο Κινεζικό Ναυτικό. Το πλοίο ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Hudong Shipyard στη Σαγκάη.
Η κατασκευή της κορβέτας Τύπου 056 (δυτική ονομασία κλάση Jiangdao) πραγματοποιείται στην Κίνα σε τέσσερα ναυπηγεία ταυτόχρονα. Το πρώτο σκάφος ονομάζεται Bengbu (πλευρικός αριθμός "582") και ξεκίνησε να κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Hudong το 2010. Τέθηκε σε λειτουργία στο Κινεζικό Ναυτικό στις 25 Φεβρουαρίου 2013. Συνολικά σήμερα, δηλαδή 18 μήνες μετά την πρώτη παράδοση, το Κινεζικό Ναυτικό έχει παραλάβει 15 τέτοιες κορβέτες, οι οποίες κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Hudong Shipyard, Guangzhou Huangpu Shipbuiding Company, Dalian Liaonan Shipyard και Wuchang Shipbuilding Industry Company. Από αυτά, τα οκτώ πλοία μεταφέρθηκαν στο Κινεζικό Ναυτικό το 2013, και επτά πλοία τους πρώτους επτά μήνες το 2014. Μία παραδόθηκε τώρα, μία ακόμη βρίσκεται στο στάδιο των θαλάσσιων δοκιμών, ενώ 13 επιπλέον κορβέτες βρίσκονται σε διάφορα στάδια της κατασκευής, συμπεριλαμβανομένων πέντε - στο στάδιο της ολοκλήρωσης.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στην κορβέτα Suqian (宿迁, πλευρικός αριθμός "593") που κατασκευάστηκε στο Hudong Shipyard, και καθελκύστηκε στις 20 Νοεμβρίου 2013, λαμβάνουν χώρα δοκιμές με ένα συρόμενο σόναρ.
Από τις 15 κορβέτες που εισήρθαν σε υπηρεσία, επτά βρίσκονται στο νότιο στόλο (συμπεριλαμβανομένων δύο - μέρος της φρουράς του Χονγκ Κονγκ), και από τέσσερις - στο βόρειο και ανατολικό στόλο του Κινεζικού Ναυτικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!