Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Δεν μας δίνουν το χαρτί της βαπτίσεως από το ιερατείο του Γιαχβέ αν δεν πληρώσουμε 150 ευρώ !

“Ήθελα να βαπτίσω ένα παιδάκι πήγα σε μια εκκλησία εδώ κοντά μου και μου ζήτησαν λεφτά.... κι από έμενα την νονά κ από τους γονείς επειδή όμως δεν έχουμε μας είπαν να πάμε σε μια εκκλησία που δεν ζητάνε λεφτά. 

Πήγαμε στον άγιο Σ-άυλο στο Περιστέρι κλείσαμε ημερομηνία είπαμε για πιο λόγο το κάνουμε εκεί κ τους ρωτήσαμε αυτοί εάν θέλουν τίποτα κ είπαν όχι.

Έτσι 12 ιουλιου πηγαμε πριν το μυστήριο φωναζουν μεσα στο γραφειο εμενα κ τον πατερα κ ξαφνικα ζητανε 150ευρω εμενα κ 50ευρω απο τον πατερα.

Εγω δεν ειχα τοσα λεφτα κ ο κουμπάρος μου καθόλου. Τοτε λεει μας τα φέρνετε απο αύριο η μες στην εβδομάδα για να σας δωσουμε το χαρτι.

Τοτε πήγα να του δωσω 50ευρω κ μου λεει οχι ολα μαζι για να σας δώσουμε το χαρτι.

Δεν μπόρεσα να βρω τα λεφτα αφου παίρνω 400ευρω ειμαι σε διασταση με ενα παιδι κ βοήθεια απο πουθενα.

Πηγαμε να παρουμε το χαρτι ξαφνικα ο παππας που βαπτισε το παιδι λειπει. Τον πηρε εναν αλλος παππας τηλ.κ ειπε οτι εαν δεν δωσω τα λεφτα χαρτι δεν παίρνουμε.

Και ας παμε οπου θελουμε γιατι ειπαμε για καναλια κ την αρχιεπισκοπη.

Και ετσι δεν μπορουμε να το δηλωσουμε. Πηγαν οι γονεις στην αρχιεπισκοπη Περιστεριου κανανε καταγγελια κ ειπαν οτι μεχρι της 21 ιουλιου θα το παρουν το χαρτι.

Σημερα τους ειπαν οτι θελουν αυριο εμενα κ τους γονεις με την αποδειξη του στολισμου γιατι ο παππας ισχυριζεται οτι ηταν ακριβως ο στολισμος.

Δεν εχω αποδειξη γιατι τον φτιαξαμε μονοι.

Με μπαλονια του τζαμπο με κατι φαναρια που τα δανειστηκα απο μια φιλη μου που τα εχει στο μπαλκονι της,για να μπει το ονομα του παιδιου πηρα μπαλονια εγραψα το ονομα του κ πηρα καλαμακι κ το εβαλα σε κατι τριανταφυλλακ.τ.λ.

Ουτε ιλιον με μπαλονια ειχα ουτε τιποτα τα οποια ειναι ακριβα γιατι ειχα ρωτησει.

Τωρα δεν ξερουμε τι να κανουμε. Αν δεν το δηλωσεις ακυρωνεται η βαπτιση, γιατί εχουν θεμα με χαρτια π.χ για να το γραψει στον παιδικο κ.τ.λ ”

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ