Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ-ΟΑΕΕ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-(προχτές μου δώσανε ενέσεις ληγμένες της χορήγησα στο εαυτό μου και έπαθα μυϊκούς σπασμούς )...

Στις 21/11/2013 στις 19:30 το απόγευμα θα βρεθώ στην τηλεοπτική εκπομπή ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΡΤ, με την δημοσιογράφο Δημήτρη Κωνσταντάρα.
Μαζί μου θα είναι ένα θύμα της ναζιστικής πρακτικής του ΟΑΕΕ και του Υπουργείου Εργασίας.

Θα είναι ένας άνθρωπος που πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας, με αναπηρία 81%, ασφαλισμένος στον ΟΑΕΕ, που όμως δεν έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη λόγω οφειλών.

Και όμως ο ΟΑΕΕ τον χρεώνει για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που ΔΕΝ του προσφέρει.

Και όμως ο ΟΑΕΕ θα προχωρήσει σε κατάσχεση της περιουσίας του για την περίθαλψη που δεν του παρέχει, ενώ αυτός ο άνθρωπος πιθανόν θα έχει ήδη πεθάνει λόγω της ασθένειάς του.

Την ίδια ώρα που οι λαθρομετανάστες απολαμβάνουν δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για κάθε πρόβλημα της υγείας τους!!!

Δεν είναι απλά παράνομη η πρακτική του ΟΑΕΕ και του Υπουργείου Εργασίας, είναι απάνθρωπη.

Στόχος της πολιτικής που ακολουθούν είναι η φυσική εξόντωση των ανήμπορων, των ασφαλισμένων-ανασφάλιστων του ΟΑΕΕ με προβλήματα υγείας. Στόχος τους είναι η εξυγίανση του ΟΑΕΕ δια της απαλλαγής του από χιλιάδες ανθρώπους που θα πεθάνουν λόγω έλλειψης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

Σας αποστέλλω δυο κείμενα, το ένα του ανθρώπου που θα παραστεί αύριο στην τηλεόραση για να ξεμπροστιάσει τον ΟΑΕΕ και το Υπουργείο Εργασίας. Το δεύτερο μιας συνάδελφου που έχασε τον άντρα της από τον ίδιο λόγο.

Τα στοιχεία και των δυο ανθρώπων στην διάθεσή σας.

ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ

«Με αυτά τα χαρτιά που σας έχω στήλει εγώ καλούμε να κάνω ρύθμιση στον Ο.Α.Ε.Ε , εγώ αυτήν την στιγμή έχω άμεση ανάγκη να χορηγηθούν κάποια φάρμακα που δεν μου τα δίνουν ,τρέχω όλοι μέρα έχω καταντήσει ζητιάνος και πηγαίνω σε ανθρώπους που τους περισσεύουν ενέσεις να της πάρω ,προχτές μου δώσανε ενέσεις ληγμένες της χορήγησα στο εαυτό μου και έπαθα μυϊκούς σπασμούς ,δεν με νοιάζει για εμένα εγώ θυσιάζομαι απλά ο συνάνθρωπος μας να είναι εντάξει ,μου έχουν πάρει τα πάντα η γιατροί δεν έχω λεφτά πλέον να με υποστηρίξω.»

ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

«Δυστυχώς πρόσφατα έχασα τον σύντροφό μου διότι όντας ανασφάλιστος δεν έκανε το απαραίτητο τσεκ απ ώστε να διαπιστωθεί έγκαιρα το πρόβλημα με την καρδιά του. Ήταν μόλις 42 ετών. Αύριο έκλεισα ραντεβού με δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας διότι έχω και εγώ ένα πρόβλημα υγείας. Δεν γνωρίζω ακόμη αν είναι σοβαρό ή όχι. Θα πάω μην ξέροντας αν θα με δεχτούν ή θα με διώξουν επειδή στερούμαι βιβλιαρίου υγείας. Βέβαια σε περίπτωση που χρειαστούν εξετάσεις με μεγάλο κόστος ή χειρουργείο δεν θα μπορώ να ανταποκριθώ.»

με εκτίμηση
Φλωράς Γιώργος

Ένας από τους 380.000 ασφαλισμένους-ανασφάλιστους του
Μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών


Πανεπιστημίου 59 Αθήνα 10564
Τηλ. 00302105232621
Email george.floras@floras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ