Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Δύο μασόνοι, οι Παϊπέτης και Τάσιος δεν μιλούν δημόσια με Έλληνες Καθηγητές…


Φοβερό!!! Έχω βγάλει εξανθήματα!
Ο τεκτονισμός αποτελεί πυκνά – συχνά σημείο αναφοράς στην Ελληνική κοινωνία και πολλές φορές αναφέρεται σαν κύρια αιτία όσων συμβαίνουν στην Ελλάδα.

Κατόπιν αυτού αποφάσισα να ζητήσω απο δύο γνωστούς τέκτονες που είναι και καθηγητές πανεπιστημίων της πτωχευμένης Ελλαδίτσας, να συζητήσουν μαζί μου το θέμα της Ελληνικής οικονομίας, την ανάπτυξη και το μέλλον της χώρας.

Αμφότεροι αρνήθηκαν τη δημόσα συζήτηση σε ΜΜΕ της επιλογής τους με αστείες δικαιολογίες κατόπιν εντολών της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας, αυτής που αναγνώρισε τη Μεγάλη Στοά της FYROM, σαν Μεγάλη Στοά της Μακεδονίας!

Τις “επαφές” για να γίνει η συζήτηση έκανε γνωστός κοντός δημοσιογράφος του “ευρύτερου” ΔΟΛ εν γνώσει της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας. Φαίνεται όμως ότι το ΚΙΣ έχει πολλές απολήξεις σε όλα τα ΜΜΕ και ότι δεν ήθελε να υπάρξει συζήτηση…

Εγώ σαν Έλληνας πολίτης ενδιαφέρομαι να μιλήσω για την ουσία. Αυτοί οι δύο αρνήθηκαν. Σημείο αδυναμίας; Κόλωσαν; Ο Ψυχάρης του ΔΟΛ και ο Μπόμπολας δεν τους άφησαν; Δεν ξέρω…

Δεν λέω, καλές οι συζητήσεις περί ηθικής του Πλάτωνα απο τον κ.Τάσιο αλλά γιατί για αυτή την “ουσία”, γιατί του αρέσει να μιλάει μόνος στα ΜΜΕ; Ο άλλος πάλι, ο κ.Παιπέτης αρέσκεται να μιλάει για τους συμβολισμούς που είναι μεγάλοι στα τεκτονικά σύμβολα αλλά όχι στις Ελληνικές λέξεις. Ότι νάναι…

Αν αλλάξουν ποτέ άποψη, εδώ είμαι… Tί φοβούνται; Aυτοί θα ήταν τρείς στην εκπομπή και εγώ ένας… Ας είναι και ο Γραμματικάκης μαζί τους… ¨Ενας εναντίον τεσσάρων. Ας είναι και ο Σερ Μαρκεζίνης μαζί… Ένας εναντίον πέντε… Τόσο πολύ πιά φοβούνται να μιλήσουν για την αλήθεια;



Η συζήτηση θα μπορούσε να γίνει στο MEGA που φαίνεται να είναι και υπο την υψηλή “προστασία” του ΚΙΣ, όπως και το Βήμα. Δεν θέλω να αισθάνονται απροστάτευτοι… Εγώ ήμουν και θα είμαι μόνος μου. Δεν θα μιλήσουμε για το σωματίδιο του Θεού… Αυτές οι παρλαπίπες είναι καλές να λέγονται στις κοτοσυνάξεις της Μεγάλης Στοάς…

Τo γάντι το έρριξα… “Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα”.

Αμφότεροι ή και oi άλλοι ας επικοινωνήσουν μαζί μου με email αν διαφωνούν με όσα λέω, ωστε να βρεθεί τρόπος να μιλήσουμε δημόσια.

Δημόσια συζήτηση και όποιος αντέξει…. Κρύβονται;

Για ποιά ηθική μιλάμε σε μια χώρα χωρίς δασκάλους; Ποιοί δίνουν τα “μαθήματα” σε αυτή τη χώρα;

Σημειώστε ότι συχνά η ταυτότητα που δίνει στα άτομα η συμμετοχή τους σε μια ομάδα (π.χ. μασονία, Τούρκος ή οπαδός αθλητικής ομάδας) τα οδηγεί σε αρνητικές τάσεις απέναντι σε άτομα διαφορετικών ομάδων. Οι αρνητικές αυτές τάσεις είναι κάποιες φορές αποτέλεσμα λάθος αντιλήψεων που δεν βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα αλλά σε αξιώματα μη αυταπόδεικτα Αντιλαμβάνεστε ότι ο ρατσισμός έχει πολλές όψεις και ότι τελικά το “σωστό” είναι υποκειμενικό. Αυτό που μπορεί να είναι σωστό για τον ένα είναι λάθος για τον άλλο.

ΥΓ. Αληθεύει ότι η Ελλάδα έχει υπογράψει συνοριακές συμφωνίες με Kύπρο και Τουρκία που αφορούν τις θαλάσσιες ζώνες, οι οποίες είναι διαφορετικές απο αυτές που περιγράφονται με τις ΑΟΖ; Για ρωτείστε… Kάτι άκουσα και δεν μου άρεσε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ