Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Περιτομή εκτομή, τα επακόλουθα!...«Ανδρική-Γυναικεία περιτομή»: (Ο Ευνουχισμός)!... Ο Πολιτισμός ΤΩΝ ΛΕΠΡΩΝ σε όλο του το μεγαλείο!.....

Δυστυχώς διά τα βρέφη σήμερα, δεν κόβουν μόνον την λεπτήν μεμβράνην το χαλινάρι αλλά όλον το πρόσθιον επιδερμικόν φλοιόν που καλύπτει την κεφαλήν του πέους.

ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ!


Εκτός από τους φρικτούς ΠΟΝΟΥΣ του βρέφους οι οποίοι καταγράφονται στην ΨΥΧΗΝ του κόβεται το αισθητήριο νεύρο και μένει η κεφαλή του πέους διαρκώς ακάλυπτος, ξηραίνεται η βάλανος και όταν μεγαλώση το παιδί δεν έχει το ΠΕΟΣ του την ευαισθησίαν που πρέπει με αποτέλεσμα, αφ’ ενός μεν να μην ευχαριστείται τον ΕΡΩΤΑ όσο οι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ Άνδρες και αφ’ ετέρου ένεκα τούτου να κινείται προς την ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΝ και ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΝ –η εκτομή και η περιτομή!>..
Αυτή είναι η ιστορική προέλευσις της ΒΑΡΒΑΡΗΣ αυτής πράξεως της περιτομής. Δεν σημαίνει ταπείνωσιν εις τον Θεόν –Γιαχβέ- πατέρα, όπως το δικαιολογούν, αλλά εις τον φίλαρχον, αρχηγόν της φυλής!...
Με τις τελευταίες μάλιστα επιστημονικές έρευνες διαπιστώθηκε ότι ο ΨΥΧΙΚΟΣ κόσμος του βρέφους που περιτέμνεται, πληγώνεται Ανεπανόρθωτα και έχει επιπτώσεις εις ολόκληρον τον μετέπειτα βίον του, διότι κόβεται και το ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΟ Νεύρο…..

Ο άνθρωπος που έχει κάνει ΠΕΡΙΤΟΜΗ γίνεται βίαιος στους τρόπους, και μισεί την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και είναι έτοιμος διά παν ΕΓΚΛΗΜΑ κατά των αντιπάλων του, ΔΙΟΤΙ, τους ταυτίζει υποσυνείδητα με τους ΤΥΡΑΝΝΟΥΣ του, αυτούς που τον τυράννησαν και τον πόνεσαν κόβοντες την πόσθην του.

Εάν αυτό το συνδυάσουμε και με την ζημίαν που έχει κάνει το μίασμα της λέπρας στην ΨΥΧΗΝ (αν έχουν) των εβραίων τότε έχουμε την πλήρην εξήγησιν των Εγκληματικών αισθημάτων αυτών κατά ολοκλήρου της Ανθρωπότητος και το γιατί θεωρούν τον λαό τους περιούσιον!...

Εκτός των ανωτέρω ο Περιτετμημένος καθίσταται πειθήνιο όργανο της εξουσίας. Από μελέτες που έγιναν, ο Περιτετμημένος ως ενήλιξ, όπως δεν μπόρεσε να αντιδράση την στιγμήν ως ΒΡΕΦΟΣ υπέστην την περιτομήν, έτσι δεν μπορεί να αντιδράση και ως Ενήλιξ στην «θρησκευτικήν» εξουσίαν-Νόμον, αδιάφορο αν έχη σπουδάσει ή όχι, η θρησκευτική εξουσία θα δεσπόζη, θα καθορίζη και θα ευρίσκεται Υπεράνω και από την επιστήμην και από την πολιτικήν εξουσίαν……

Οι ΕΒΡΑΙΟΙ Σιωνισταί δια να επικρατήσουν…. Έχουν επιβάλλει την περιτομήν, τόσο σε όλους τους ΕΒΡΑΙΟΥΣ όσο και σε όλα τα Νεογέννητα των ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ, ακόμα και εις τα βρέφη των ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ!........
Στις ΗΠΑ περιτέμνονται ημερησίως 40.000 βρέφη. Και σταδιακώς το επιβάλλουν και στους λαούς της Ευρώπης και όπου μπορέσουν……επιβάλλοντες με αυτόν τον τρόπον (της περιτομής) τον εξουσιασμόν τους…..

Εις την Αμερικήν την περιτομήν την κάνουν μόνοι τους οι γιατροί χωρίς συγκατάθεσιν των γονέων, σε όσα μαιευτήρια ελέγχονται από εβραίους ή ωργανωμένους ιατρούς…….

Το έγκλημα αυτό επεκτείνεται και εις τις γυναίκες. Κατά τον ίδιον τρόπον εκατομμύρια κορίτσια κάθε χρόνο «Κλειτοριδεκτομούνται» !.....

Εάν ο Ο.Η.Ε. δεν εβραιοκρατείτο θα επενέβαινε δια τα «ανθρώπινα δικαιώματα»και τα «προσωπικά δεδομένα» των ανυπεράσπιστων παιδιών.

ΑΛΛΑ τότε, πως θα εδραιώναμε την Παγκοσμιοποίησην; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Απόσπασμα από το Βιβλίο
Ο ΒΩΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΟΣ
Του Γεωργίου Αϋφαντή.


Διαγγελέας  
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Ομαδική περιτομή σε 350 παιδιά στην Κομοτηνή υπό άθλιες συνθήκες εν αγνοία της Πολιτείας

Ομαδική περιτομή («σουνέτ») περίπου 350 παιδιών Αθιγγάνων πραγματοποίησε το Προξενείο Κομοτηνής στο Δροσερό Ξάνθης, υπό άθλιες συνθήκες σε έναν οικισμό πολεοδομικά παράνομο, ενώ την ίδια στιγμή η πολιτεία δεν είχε πάρει…χαμπάρι.

Χοτζάδες, γιατροί και νοσηλευτές, ήρθαν για το σκοπό αυτό από την Τουρκία και ως τόπος των επεμβάσεων επελέγη ένα εγκαταλειμμένο σπίτι Αθίγγανου. Της μουσουλμανικής τελετής προΐστατο ο ψευτομουφτής Ξάνθης και η υποπρόξενος Κομοτηνής.

Η περιτομή κοστίζει περίπου 150 ευρώ, και έτσι το Τουρκικό Προξενείο βρήκε ένα καλύτερο τρόπο για να εκτουρκίσει αθίγγανους. Δώρο του τούρκου προξένου, στους αθίγγανους η περιτομή! Έστησαν στην αυλή ενός ακατοίκητου σπιτιού την τελετή, με γλέντι που προέβλεπε πιλάφια, σούπες και γλυκά και άρχισαν τη μαρτυρική επέμβαση στα μικρά αγόρια, χωρίς να τηρηθεί κανένας κανόνας υγιεινής. Ο μη αποστειρωμένος χώρος εξέθεσε σε κίνδυνο την υγεία των παιδιών στα οποία έγινε η περιτομή.

Μετά την επέμβαση τα παιδιά αποχωρούσαν στην αγκαλιά των γονιών τους μέχρι το σπίτι τους αφού δεν μπορούσαν να περπατήσουν, υποφέρουν και πονούν, ενώ επιβάλλεται ειδική διατροφή και θεραπεία να μην πάθουν μολύνσεις.

Τέσσερα αγοράκια λιποθύμησαν από το φόβο, αλλά συνήλθαν ενώ ελάχιστα παιδιά πήγαν στο σχολείο, αφού τα περισσότερα αναρρώνουν με παυσίπονα.

Οι θρησκευόμενοι μιλώντας από μικροφώνου στο πλήθος αφιέρωσαν το χαϊρι της εκδήλωσης στη μνήμη του Αχμέτ Σαδίκ, «του εκλιπόντα ηγέτη της Θράκης», ενώ είπαν ότι αν βρεθεί χώρος θα χτιστεί στον οικισμό του Δροσερού τζαμί και θα καθιερωθούν κάθε δύο χρόνια να γίνονται δωρεάν τα σουνέτια (περιτομές) για τους φτωχούς κατοίκους. Η Τουρκία αποκτά επισήμως μέριμνα για τους μουσουλμάνους της Θράκης και κανείς δεν αντιδρά Ελλάς το μεγαλείο σου! (πηγή –φωτο «Εμπρός» και «Χρόνος») Η φωτογραφία της πρώτης σελίδας είναι αρχείου. 

ΠΗΓΗ



«Γυναικεία περιτομή»: Ο ευνουχισμός της γυναίκας
 

…καὶ εἶπεν ὁ Θεὸς πρὸς ῾Αβραάμ· […]περιτμηθήσεται ὑμῶν πᾶν ἀρσενικόν,καὶ περιτμηθήσεσθε τὴν σάρκα τῆς ἀκροβυστίας ὑμῶν, καὶ ἔσται εἰς σημεῖον διαθήκης ἀνὰ μέσον ἐμοῦ καὶ ὑμῶν …(Γεν. 17:9, 10, 11)

Στο 17ο κεφάλαιο του βιβλίου Γένεσης της Π.Διαθήκης αναφέρετε ότι ο Θεός ζητά από τον Αβραάμ να περιτμηθεί ο ίδιος και αντίστοιχα να περιτμήσει τους απογόνους και τους δούλους του ως απόδειξη της συμφωνίας που συνάπτει ο Θεός με τον Λαό του, ενώ η ερμηνεία θα μπορούσε να είναι πως η εν λόγω απαίτηση συνδέεται με τη συμβολική σημασία του πέους, το οποίο αποτελεί κατά μια έννοια απόδειξη ανδρισμού, αλλά και σύμβολο δύναμης του αρσενικού. Η περιτομή λοιπόν εμπεριέχει έναν συμβολισμό: ο άνδρας αποκόπτει ένα μέρος του φαλλού του «θυσιάζοντας» το, προσφέροντας το δηλαδή στο Θεό, αναγνωρίζοντας έτσι το πεπερασμένο της δύναμης του, ότι υπάρχει κάποιος πιο δυνατός και τελειότερος από αυτόν και κατ’επέκταση την υποταγή του σ’αυτόν.

Με την εξέλιξη της ανθρωπότητας και της επιστήμης, η περιτομή στον άνδρα πέραν των θρησκευτικών και εθιμοτυπικών σκοπών της αποτελεί μια ιατρική επέμβαση, απαραίτητη σε κάποιες περιπτώσεις. Όμως η ιστορία της περιτομής από την αρχή της έως και σήμερα δεν αφορούσε αποκλειστικά στον άνδρα…

Ο ακρωτηριασμός των γυναικείων γεννητικών οργάνων (Female genital mutilation - FMG), γνωστός επίσης με τον λανθασμένο όρο «γυναικεία περιτομή» έχει οριστεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) ως οι επεμβάσεις που αφορούν στη μερική ή ολική αφαίρεση των εξωτερικών γεννητικών οργάνων της γυναίκας, ή άλλοι τραυματισμοί των γυναικείων γεννητικών οργάνων που προκαλούνται για μη ιατρικούς λόγους.

Ο ΠΟΥ έχει ταξινομήσει 4 τύπους ακρωτηριασμού των γυναικείων γεννητικών οργάνων:

Τύπος 1 «περιτομή Σούνα»: μερική ή ολική αφαίρεση της κλειτορίδας.
Αυτό που γίνεται συνήθως είναι το κόψιμο της άκρης ή και όλης της κλειτορίδας με ξυράφι.

Τύπος 2: μερική ή ολική αφαίρεση της κλειτορίδας των εσωτερικών (μικρών) χειλέων του αιδοίου, με ή χωρίς παράλληλη εκτομή των μεγάλων αιδοιικών χειλέων.

Τύπος 3 «αγκτηριασμός», «φαραωνική περιτομή» ή « σουδανική περιτομή» :στένωση του στομίου του κόλπου με τομή και επανατοποθέτηση των εσωτερικών(μικρών) ή/και των εξωτερικών (μεγάλων) χειλέων, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός επικαλυπτικού ιστού που σφραγίζει τη περιοχή.
Συνήθως γίνεται συρραφή της εισόδου του κόλπου, αφού προηγουμένως «ξυστεί» εσωτερικά , ώστε να κολλήσει με την επούλωση του τραύματος. Έτσι, το μόνο που απομένει, είναι μια μικρή οπή, από την οποία διαφεύγουν τα ούρα και το αίμα κατά την έμμηνο ρύση. Την πρώτη νύχτα του γάμου, ο άνδρας χρειάζεται συχνά να ανοίξει με μαχαίρι την είσοδο του γυναικείου κόλπου, ώστε να είναι εφικτή η διείσδυση.

• Τύπος 4: διάφοροι τρόποι διάτρησης, καυτηριασμού ή τραυματισμού της κλειτορίδας, των έσω και έξω γεννητικών οργάνων
Το 90% των κοριτσιών ακρωτηριάζονται μέσω των τύπων 1 και 2 και το 10% με τον 3ο τύπο, που όμως αυτός είναι ο πιο διαδεδομένος σε κάποιες περιοχές.

Η ιστoρια της κλειτοριδεκτομής χάνεται στα βάθη των αιώνων. Από αναφορές του Ηροδότου σχετικά με την εφαρμογή της πρακτικής στην Αρχαία Αίγυπτο, από παρατηρήσεις ανθρωπολόγων για τη «γυναικεία περιτομή» σε φυλές του Αμαζονίου και τους αρχαίους μύθους του Μαλί σύμφωνα με τους οποίους σε κάθε άνθρωπο όταν γεννιέται, συνυπάρχει το αρσενικό και το θηλυκό φύλο, στον άνδρα το θηλυκό βρίσκεται στην ακροποσθία ή πόσθη που είναι η πτύχωση του δέρματος(το πετσάκι) που καλύπτει τη βάλανο του πέους, και στη γυναίκα το αρσενικό βρίσκεται στην κλειτορίδα, ο ευνουχισμός της γυναικείας σεξουαλικότητας αποτελεί μέχρι σήμερα ένα έγκλημα που δεν ανήκει μόνο σε ένα σωβινιστικό μισογύνικο παρελθόν.

Σύμφωνα με διεθνή στοιχεία του ΠΟΥ 100- 140. 000.000 κορίτσια παγκοσμίως ζουν με ακρωτηριασμένα τα γεννητικά τους όργανα, χωρίς κλειτορίδα ή και αιδοιικά χείλη. 


3.000.000 κορίτσια αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της κλειτοριδεκτομής καθημερινά, ενώ είναι μεγάλο το ποσοστό των κοριτσιών που δεν επιβιώνουν από την επέμβαση η οποία κατά βάσει διεξάγεται από τη «μαμμή» ή το «μάγο» του χωριού, στην ύπαιθρο χωρίς καμία ιατρική παρέμβαση και μετέπειτα περίθαλψη. Ακόμα όμως κι αν επιβιώσει το θύμα, οι μετέπειτα μακροπρόθεσμες συνέπειες της είναι τραγικές, ενώ μπορεί να αποβούν μοιραίες: Επώδυνη έως αδύνατη σεξουαλική επαφή, πλήρης απουσία ερεθισμού και σεξουαλικής απόλαυσης , δυσκολία σύλληψης, επώδυνος και επικίνδυνος τοκετός με αυξημένες πιθανότητες θανάτου για τη μητέρα και το παιδί κατά τον τοκετό.

Παρά όμως την επίγνωση όλων παραπάνω, μοιάζει να μην έχει καμία αξία η ζωή της γυναίκας, αφού ο ακρωτηριασμός δεν αποτελεί επιλογή αλλά «νόμο» απαράβατο, που έχει ως «προστάτη» του την επίσης περιτμημένη μητέρα του κοριτσιού. Η γυναίκα που δεν έχει υποστεί κλειτοριδεκτομή θεωρείται ακάθαρτη και φέρει στίγμα που τη καταδικάζει στη διαπόμπευση και στην απομόνωση, δεν μπορεί να παντρευτεί ούτε μπορεί να κάνει οικογένεια αφού έχει την ίδια θέση με μια πόρνη στη φυλή της. Ζει έκπτωτη, απόκληρη και εκδιωγμένη από τη ίδια της την οικογένεια , τη φυλή αλλά και τη πατρίδα της.

Στις αρχές του 21ου αιώνα όπου τα ανθρώπινα δικαιώματα, ιδίως αυτά της γυναίκας μοιάζει να έχουν κατακτηθεί, με τη συγκατάθεση θρησκειών, πολιτικών κυβερνήσεων και ολόκληρων κοινωνιών και επιστημονικών κοινοτήτων ο ακρωτηριασμός της γυναίκας δεν ανήκει στο παρελθόν δεν αποτελεί μια από τις μαύρες σελίδας της καταπάτησης της και στη κυριολεξία αφαίρεσης της σεξουαλικότητας της γυναίκας.

Η κλειτοριδεκτομή αποτελεί έγκλημα όχι μόνο ενάντια στη γυναίκα αλλά ενάντια στον ίδιο τον άνθρωπο και την ανθρώπινη φύση, ενώ επιβεβαιώνει πως τελικά όλοι οι άνθρωποι δεν αντιμετωπίζονται ως ίσοι, δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα…κάποιοι είναι παιδιά ενός άλλου θεού ακάθαρτου και πρέπει να εξαγνιστούν τεμαχίζοντας την πηγή της ζωής τους.

Αίγυπτος, Αιθιοπία, Μπενίν, Μπουρκίνα Φάσο, Ομάν…Σε περιοχές 28 αφρικανικών χωρών, αντίστοιχα σε συγκριμένες περιοχές της αραβικής χερσονήσου, του Κουρδικού Ιράκ και της Ινδονησίας όπως και σε κοινότητες μεταναστών στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Ευρώπη, συνεχίζεται η εφαρμογή της τμηματικής ή ολικής κλειτοριδεκτομή, παρά την θέσπιση νόμων που διατάζουν την απαγόρευση της.

Η σεξουαλικότητα αποτελεί ένα ψυχοσωματικό σύστημα μέσα στο οποίο εδράζουν οι πιο πρωτόγονες και αντιδραστικές ενορμήσεις μας-οι ενορμήσεις της ζωής. Το σώμα αυτών γυναικών υπόκειται στον υπέρτατο βασανισμό και στον ακρωτηριασμό, χειραγωγώντας το και παραμορφώνοντας το έτσι ώστε να είναι πλήρως κατασταλμένο συνεπώς ελέγξιμο και υποταγμένο στην ομάδα που ανήκει. Η υποταγή συντελείται μέσα από τον συμβολικό θάνατο του παλιού ακάθαρτου εαυτού, με τον οδυνηρό φυσικό πόνο να αποτελεί την οδό προς αυτή την υποταγή.

Μπορεί η πάλη του ανθρώπου με το σκοταδισμό να έχει αναδείξει νικητή τον άνθρωπο, όμως αν κοιτάξουμε γύρω μας ή ακόμα και μέσα μας θα αντιληφθούμε πως οι δεισιδαιμονίες ακόμα ταλανίζουν τον πυρήνα της ανθρώπινης κοινωνίας. Ιδίως όταν τα έθιμα ενός λαού λειτουργούν ως αντίποδας στις φτωχές συνθήκες διαβίωσης, στην αδυναμία πρόσβασης στην εξέλιξη και στον εκσυγχρονισμό των ιδεών, οι προκαταλήψεις και οι δεισιδαιμονίες αποτελούν δομικούς λίθους μιας οργανωμένης κοινωνικής δομής. Η κλειτορίδα θεωρείται πηγή κακού από άνδρες και γυναίκες. Κάνει τη γυναίκα μια «νυμφομανή εταίρα», άπιστη και αμαρτωλή. Είναι ένα πέος που θα μεγαλώσει και θα απειλήσει την ανδρική φαλλική εξουσία, καθιστώντας το αρσενικό ανήμπορο και ανίκανο, ενώ είναι δόλιο αφού απειλεί να παγιδεύσει το πέος του άνδρα κατά την επαφή, και συνάμα φονικό αφού αν αγγίξει το μωρό την ώρα του τοκετού θα το σκοτώσει.

Έτσι ακρωτηριάζεται μια πηγή ζωής για να διατηρηθεί μια άλλη, που θέλει τη γυναίκα κατώτερη, υπόδουλη και σακατεμένη. Τελικά ο φόβος προς τη σεξουαλικότητα της γυναίκας μοιάζει ακόμα και σήμερα να προάγει τον ευνουχισμό της. 

ΠΗΓΗ

15χρονη Αφγανή βασανιζόταν επειδή αρνείτο να εκπορνευτεί

teenage-in_baghlan

Η Σάχαρ Γκουλ ήταν κλεισμένη επι εννέα μήνες σε τουάλετα αλλά κατάφερε να αποδράσει. Κατά την διάρκεια των βασανιστηρίων, της έβγαζαν τα νύχια με τανάλια και την έκαιγαν στο σώμα, ο σύζυγος της την χτυπούσε ενώ τα πεθερικά της την βασάνιζαν και της στερούσαν και το φαγητό διότι αρνείτο να κάνει σεξ με άντρες που έφερναν τα πεθερικά της στο σπίτι. Παντρεύτηκε πριν εννέα μήνες στην επαρχία Μπαντακσάν, όμως στη συνέχεια μετακόμισε στην επαρχία Μπάγλαν για να ζήσει με τον σύζυγό της, σύμφωνα με την Ραχίμα Ζαρίφι, υπεύθυνη της επαρχίας για τα δικαιώματα των γυναικών.

Στη διάρκεια των εννέα αυτών μηνών η οικογένειά της δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί της. Το περιστατικό συνέβη στη βορειοανατολική επαρχία Μπάγλαν του Αφγανιστάν. Η αστυνομία έδωσε τέλος στο μαρτύριο που ζούσε η 15χρονη Αφγανή, η οποία έμεινε κλεισμένη για 9 μήνες στο σπίτι των πεθερικών της όπου την βασάνιζαν επειδή δεν δεχόταν να εκπορνευτεί, όπως ανακοίνωσε σήμερα, Τρίτη, μία επίσημη πηγή.

Η Σάχαρ Γκουλ εντοπίστηκε χθες Δευτέρα στην τουαλέτα του υπογείου του σπιτιού του συζύγου της, στη βορειοανατολική επαρχία Μπάγλαν, αφού οι γονείς της δήλωσαν την εξαφάνισή της στην αστυνομία.

«Είχε χτυπηθεί. Της είχαν βγάλει τα νύχια και της είχαν σπάσει το ένα χέρι», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο επικεφαλής της τοπικής αστυνομίας Φάζελ Ράχμαν.

Τρεις γυναίκες, ανάμεσά τους και η πεθερά της κοπέλας, συνελήφθησαν, όμως ο σύζυγός της κατάφερε να διαφύγει, πρόσθεσε ο Ράχμαν.

«Η έφηβη νοσηλεύεται σε νοσοκομείο σε κατάσταση σοκ», δήλωσε από τη μεριά του ο διευθυντής του νοσοκομείου όπου διακομίστηκε. «Φέρει τραύματα στα πόδια και το πρόσωπο, ενώ της έχουν βγάλει και τα νύχια από το αριστερό της χέρι», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με την αφγανική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων το τελευταίο τρίμηνο του 2011 έχουν καταγραφεί στη χώρα περισσότερες από χίλιες περιπτώσεις βίας εναντίον γυναικών, ενώ για το 2010 είχαν καταγραφεί συνολικά 2.700 περιπτώσεις.

Σύμφωνα με έκθεση της μη κυβερνητικής οργάνωσης Oxfam, το 87% των γυναικών του Αφγανιστάν έχουν δηλώσει ότι έχουν υποστεί σωματική, σεξουαλική ή ψυχολογική βία, ενώ έχουν ωθηθεί σε αναγκαστικούς γάμους.

HellasOnTheWeb.Org με πληροφορίες από RAWA News
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ