Καμπάλα ή Καββάλα ονομάζεται η απόκρυφη παράδοση των Εβραίων.
Είδος Συμβολαίου με Πνεύμα τεθέντος εν ισχύϊ τ ο1873
Εγώ, ο ********, ιεραρχικό Πνεύμα και Απεσταλμένος του ηγεμονεύοντος και εξουσιάζοντος Πνεύματος του Γιούπιτερ , επί τούτω διαπιστευμένος από τον Δημιουργό όλων των ορατών και αοράτων όντων, ορκίζομαι και υπόσχομαι και προσφέρω την πίστη και την αλήθεια μου σε σένα, ενώπιον και παρόντος Του Μεγάλου Ιεχωβά, καθώς και ενώπιον όλης της Ιεραρχίας και των Κατοίκων των Ουρανών, και ορκίζομαι σε όλα τα Ιερά Ονόματα του Θεού και Επί τούτω συνδέομαι μετά σου διά των περιεχομένων του Ιερού Πνεύματος Του Θεού, δια της Ενσαρκώσεως, του Θανάτου και του Πάθους και δια της Αναστάσεως και δια της ενδόξου Αναλήψεως του Ιησού Χριστού, δι' όλων των ιερών καθοσιώσεων, δια της Φιλευσπλαχνίας του Θεού, δια της Δόξης των Ευδαιμονιών του Ουρανού, δια της Αφέσεως Αμαρτιών και δια της Ελπίδος της Αιωνίου Σωτηρίας, δια της Μεγάλης Ημέρας της Κρίσεως, δια πάντων των Αγγέλων, Των
Αρχαγγέλων, των Σεραφείμ, των Χερουβείμ, των Εξουσιών, των Θρόνων, των Κυριοτήτων, των Δυνάμεων και των Αρετών, καθώς και δια πάσης της υπολοίπου πάσης ευλογημένης και ενδόξου Ιεραρχίας των Ουρανών, δια πάντων των Αστερισμών του Ουρανού και δι' όλων Δυνάμεων και Αρετών, ας επεκλήθην πρότερον, και δι' οιουδήποτε ιερού και προσδετικού, (χαρακτήρος) και υπόσχομαι και συνομολογώ σε σένα ότι θα εμφανίζομαι, έρχομαι και προστρέχω Σε σένα ενπαντί τόπω και καιρώ, καθ' όλας τας ώρας τας ημέρας και στιγμάς, από του νυν και άχριΤου της ζωής σου πέρατος, οπουδήποτε και αν με καλείς με το όνομα μου με την αρχή υπηρεσία μου, και ότι θα έλθω σε εσέεις όποιον μορφήν συεπιθυμείς, είτε ορατής, είτε όχι, καθώς και ότι θα ανταποκριθώ εις όλας σου τας επιθυμίας και θα δώσω μαρτυρίαν επ' αυτού, επικαλούμενος όλας τα δυνάμεις των Ουρανών να μαρτυρήσουν περί τούτου.
Έχω επί τούτω προσυπογράψει και επικυρώνω την σφραγίδα και χαρακτήρα μου προς σε. Αμήν.
Διατηρείται στο κείμενο η εβραϊκή γραφή του Τετραγράμματου, δηλαδή των τεσσάρων συμφώνων, τα οποία στοιχειοθετούν τη γραφή του ονόματος του Γιαχβέ. Είναι εμφανής η διάκριση ισχύος μεταξύ του εβραϊκού και του ρωμαϊκού θεού, καθώς ο ρωμαϊκός Γιούπιτερ κατατάσσεται από το Πνεύμα στην κατηγορία των Πνευμάτων, ενώ ο Γιαχβέ περιγράφεται ως ο Υπέρτατος Θεός με το όνομά του ως αναγκαστικώς αναλλοίωτο.
Σχόλιο: Το Δόγμα του Χριστιανισμού και το Δόγμα του Ισλαμ, προέρχονται από τας Εβραϊκάς Γραφάς... Τελικά είναι ή όχι Σεληνιακό Ον ο Γιαχβέ;
Είναι η Θρησκεία των Ελλήνων αυτό το δόγμα; Χριστιανισμός;
Είδος Συμβολαίου με Πνεύμα τεθέντος εν ισχύϊ τ ο1873
Εγώ, ο ********, ιεραρχικό Πνεύμα και Απεσταλμένος του ηγεμονεύοντος και εξουσιάζοντος Πνεύματος του Γιούπιτερ , επί τούτω διαπιστευμένος από τον Δημιουργό όλων των ορατών και αοράτων όντων, ορκίζομαι και υπόσχομαι και προσφέρω την πίστη και την αλήθεια μου σε σένα, ενώπιον και παρόντος Του Μεγάλου Ιεχωβά, καθώς και ενώπιον όλης της Ιεραρχίας και των Κατοίκων των Ουρανών, και ορκίζομαι σε όλα τα Ιερά Ονόματα του Θεού και Επί τούτω συνδέομαι μετά σου διά των περιεχομένων του Ιερού Πνεύματος Του Θεού, δια της Ενσαρκώσεως, του Θανάτου και του Πάθους και δια της Αναστάσεως και δια της ενδόξου Αναλήψεως του Ιησού Χριστού, δι' όλων των ιερών καθοσιώσεων, δια της Φιλευσπλαχνίας του Θεού, δια της Δόξης των Ευδαιμονιών του Ουρανού, δια της Αφέσεως Αμαρτιών και δια της Ελπίδος της Αιωνίου Σωτηρίας, δια της Μεγάλης Ημέρας της Κρίσεως, δια πάντων των Αγγέλων, Των
Αρχαγγέλων, των Σεραφείμ, των Χερουβείμ, των Εξουσιών, των Θρόνων, των Κυριοτήτων, των Δυνάμεων και των Αρετών, καθώς και δια πάσης της υπολοίπου πάσης ευλογημένης και ενδόξου Ιεραρχίας των Ουρανών, δια πάντων των Αστερισμών του Ουρανού και δι' όλων Δυνάμεων και Αρετών, ας επεκλήθην πρότερον, και δι' οιουδήποτε ιερού και προσδετικού, (χαρακτήρος) και υπόσχομαι και συνομολογώ σε σένα ότι θα εμφανίζομαι, έρχομαι και προστρέχω Σε σένα ενπαντί τόπω και καιρώ, καθ' όλας τας ώρας τας ημέρας και στιγμάς, από του νυν και άχριΤου της ζωής σου πέρατος, οπουδήποτε και αν με καλείς με το όνομα μου με την αρχή υπηρεσία μου, και ότι θα έλθω σε εσέεις όποιον μορφήν συεπιθυμείς, είτε ορατής, είτε όχι, καθώς και ότι θα ανταποκριθώ εις όλας σου τας επιθυμίας και θα δώσω μαρτυρίαν επ' αυτού, επικαλούμενος όλας τα δυνάμεις των Ουρανών να μαρτυρήσουν περί τούτου.
Έχω επί τούτω προσυπογράψει και επικυρώνω την σφραγίδα και χαρακτήρα μου προς σε. Αμήν.
Διατηρείται στο κείμενο η εβραϊκή γραφή του Τετραγράμματου, δηλαδή των τεσσάρων συμφώνων, τα οποία στοιχειοθετούν τη γραφή του ονόματος του Γιαχβέ. Είναι εμφανής η διάκριση ισχύος μεταξύ του εβραϊκού και του ρωμαϊκού θεού, καθώς ο ρωμαϊκός Γιούπιτερ κατατάσσεται από το Πνεύμα στην κατηγορία των Πνευμάτων, ενώ ο Γιαχβέ περιγράφεται ως ο Υπέρτατος Θεός με το όνομά του ως αναγκαστικώς αναλλοίωτο.
Σχόλιο: Το Δόγμα του Χριστιανισμού και το Δόγμα του Ισλαμ, προέρχονται από τας Εβραϊκάς Γραφάς... Τελικά είναι ή όχι Σεληνιακό Ον ο Γιαχβέ;
Είναι η Θρησκεία των Ελλήνων αυτό το δόγμα; Χριστιανισμός;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!