του Στρατή Μαζίδη
Χαμός έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο με μια κάποια κυρία ηθοποιό, σκηνοθέτη και συγγραφέα ονόματι Λένα Κιτσοπούλου και ένα έργο το οποίο ανέβασε όπου ο ήρωας του 1821 Αθανάσιος Διάκος παρουσιάζεται ως βαρύμαγκας ιδιοκτήτης σουβλατζίδικου με τζιν και τσαρούχια.
Επιπλέον βρίζει και δέρνει τη γυναίκα του επειδή τη ζηλεύει, ώσπου εκείνη τελικά τον απατά με Κούρδο λαθρομετανάστη από τον οποίο η σύζυγός του μένει έγκυος και τελικά τη σκοτώνει σε ένα έγκλημα πάθους.
Εκτιμώ ότι αυτό το καταπληκτικό έργο δε θα αργήσει να ανέβει στο Μπροντγουέι της Νέας Υόρκης (γιατί υπάρχει κι αυτό στην Αγίου Μελετίου).
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά τι περιμένατε από μια κυρία Κιτσοπούλου; Και να με συγχωρεί η φαντάζομαι διακεκριμένη άνθρωπος της τεχνής που απλώς εμένα μου διαφεύγει αλλά εκτιμώ ότι στα πλαίσια της σάτυρας που φτάνει έως και την ξεφτύλα ιστορικών μορφών, τουλάχιστον δέχεται και αυτή την κριτική της που μπορεί να αγγίξει αντίστοιχα όρια. Άλλωστε όπως μου υποδεικνύει τι να κάνω με την κόρη μου, θα της απαντήσω κι εγώ ελεύθερα.
Βέβαια στην περίπτωση της κας Κιτσοπούλου υπάρχουν κάποια ΑΛΛΑ. Όπως:
> ότι η σκηνοθέτης έχει κερδίσει το σεβασμό των αναγνωστών με αυτή την καταπληκτική φωτογραφία με κάτι “θάμνους” σε συνδυασμό με την προσεκτική μελέτη των δηλώσεών της και τους αυτονόητους συνειρμούς
> επίσης στο greek festival υπάρχει αυτή η φωτο που βρήκαμε κι εδώ http://www.full-time.gr/wp-content/uploads/2012/07/Lena_Kitsopoulou_-_Athanasios_Diakos_i_epistrofi_11.jpg αλλά εμείς έχουμε λίγη ντροπή μέσα μας όταν μιλάμε για ήρωες και δε την βάζουμε στην ιστοσελίδα
> ότι εμείς τα κορόιδα επιχορηγήσαμε με € 41.000,00 αυτό το πράγμα που λέγεται καλλιτεχνική δημιουργία
> ότι δε χρειάστηκε να εμπνευστούμε για να της απαντήσουμε. Η πράξη της γεννά την απάντηση
> ότι πολύ θα ήθελα να δω την κα Κιτσοπούλου ανάμεσα σε μερικούς πειναλέους Τουρκαλάδες την ώρα που θα την ετοίμαζαν για σούβλα ή έστω επειδή πέρασε το 1821 και μίλησε για πατεράδες και κόρες που θα έπρεπε να εύχονταν να είχαν εμπειρίες με ωραίους μαύρους (αυτό τον όρο χρησιμοποίησε αν δεν κάνω λάθος) να τη στριμώχνουν τίποτε νταγκλαράδες μετά από κανένα θέατρο το βράδυ σε κάποιο καταγώγι. Διότι σε αυτή τη ζωή, αν δεν πάθεις, δε θα μάθεις.
Το κακό βέβαια κα Κιτσοπούλου είναι ότι αυτός ο άνθρωπος σουβλίστηκε και αργοπέθανε όπως λένε τα ιστορικά κείμενα τα οποία φυσικά έχετε μελετήσει ως άνθρωπος του πνεύματος, για να μπορείτε εσείς σήμερα να κοροϊδεύετε τόσο αυτόν όσο και το Γένος του.
Κι αλήθεια, ο καλλιτεχνικός κόσμος έχει κάτι ουσιαστικό να πει ή πάλιθα αρκεστούμε στις γνωστές ανοησίες πως η τέχνη με τη σάτυρα δεν έχουν όρια; Γιατί και κάτι άλλο που αρχίζει από Μ και έχει 7 γράμματα, ούτε σε αυτό υπάρχουν όρια.
Από την άλλη φίλοι bloggers, Κιτσοπουλίτσες υπάρχουν αρκετές. Γιατί τα βάζουμε με αυτές; Τόσο μπορούν, τόσο ξέρουν, τόσο φτάνουν.
Τα ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΑ μας φταίνε που τις αναδεικνύουν. Και ποια είναι αυτά;
> αυτοί που ενέκριναν να πάρει κρατικό χρήμα.
> αυτοί που δέχθηκαν να ενσαρκώσουν ρόλους στο έργο της, ίσως γιατί μπορεί να ήθελαν δουν τι κρύβει ο …θάμνος.
> αυτοί που πλήρωσαν εισιτήριο και χειροκρότησαν την παράσταση.
Διότι αν όλοι αυτοί, αντί να κάνουν τα παραπάνω, απλά έβαζαν σε λειτουργία – συνεργασία τους σιελογόνους αδένες τους με τη στοματική τους κοιλότητα, τίποτε από τα παραπάνω δε θα είχε συμβεί. Αν και, ούτε αυτό δεν αξίζουν κάτι τέτοιοι άνθρωποι.
Χαμός έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο με μια κάποια κυρία ηθοποιό, σκηνοθέτη και συγγραφέα ονόματι Λένα Κιτσοπούλου και ένα έργο το οποίο ανέβασε όπου ο ήρωας του 1821 Αθανάσιος Διάκος παρουσιάζεται ως βαρύμαγκας ιδιοκτήτης σουβλατζίδικου με τζιν και τσαρούχια.
Επιπλέον βρίζει και δέρνει τη γυναίκα του επειδή τη ζηλεύει, ώσπου εκείνη τελικά τον απατά με Κούρδο λαθρομετανάστη από τον οποίο η σύζυγός του μένει έγκυος και τελικά τη σκοτώνει σε ένα έγκλημα πάθους.
Εκτιμώ ότι αυτό το καταπληκτικό έργο δε θα αργήσει να ανέβει στο Μπροντγουέι της Νέας Υόρκης (γιατί υπάρχει κι αυτό στην Αγίου Μελετίου).
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά τι περιμένατε από μια κυρία Κιτσοπούλου; Και να με συγχωρεί η φαντάζομαι διακεκριμένη άνθρωπος της τεχνής που απλώς εμένα μου διαφεύγει αλλά εκτιμώ ότι στα πλαίσια της σάτυρας που φτάνει έως και την ξεφτύλα ιστορικών μορφών, τουλάχιστον δέχεται και αυτή την κριτική της που μπορεί να αγγίξει αντίστοιχα όρια. Άλλωστε όπως μου υποδεικνύει τι να κάνω με την κόρη μου, θα της απαντήσω κι εγώ ελεύθερα.
Βέβαια στην περίπτωση της κας Κιτσοπούλου υπάρχουν κάποια ΑΛΛΑ. Όπως:
> ότι η σκηνοθέτης έχει κερδίσει το σεβασμό των αναγνωστών με αυτή την καταπληκτική φωτογραφία με κάτι “θάμνους” σε συνδυασμό με την προσεκτική μελέτη των δηλώσεών της και τους αυτονόητους συνειρμούς
> επίσης στο greek festival υπάρχει αυτή η φωτο που βρήκαμε κι εδώ http://www.full-time.gr/wp-content/uploads/2012/07/Lena_Kitsopoulou_-_Athanasios_Diakos_i_epistrofi_11.jpg αλλά εμείς έχουμε λίγη ντροπή μέσα μας όταν μιλάμε για ήρωες και δε την βάζουμε στην ιστοσελίδα
> ότι εμείς τα κορόιδα επιχορηγήσαμε με € 41.000,00 αυτό το πράγμα που λέγεται καλλιτεχνική δημιουργία
> ότι δε χρειάστηκε να εμπνευστούμε για να της απαντήσουμε. Η πράξη της γεννά την απάντηση
> ότι πολύ θα ήθελα να δω την κα Κιτσοπούλου ανάμεσα σε μερικούς πειναλέους Τουρκαλάδες την ώρα που θα την ετοίμαζαν για σούβλα ή έστω επειδή πέρασε το 1821 και μίλησε για πατεράδες και κόρες που θα έπρεπε να εύχονταν να είχαν εμπειρίες με ωραίους μαύρους (αυτό τον όρο χρησιμοποίησε αν δεν κάνω λάθος) να τη στριμώχνουν τίποτε νταγκλαράδες μετά από κανένα θέατρο το βράδυ σε κάποιο καταγώγι. Διότι σε αυτή τη ζωή, αν δεν πάθεις, δε θα μάθεις.
Το κακό βέβαια κα Κιτσοπούλου είναι ότι αυτός ο άνθρωπος σουβλίστηκε και αργοπέθανε όπως λένε τα ιστορικά κείμενα τα οποία φυσικά έχετε μελετήσει ως άνθρωπος του πνεύματος, για να μπορείτε εσείς σήμερα να κοροϊδεύετε τόσο αυτόν όσο και το Γένος του.
Κι αλήθεια, ο καλλιτεχνικός κόσμος έχει κάτι ουσιαστικό να πει ή πάλιθα αρκεστούμε στις γνωστές ανοησίες πως η τέχνη με τη σάτυρα δεν έχουν όρια; Γιατί και κάτι άλλο που αρχίζει από Μ και έχει 7 γράμματα, ούτε σε αυτό υπάρχουν όρια.
Από την άλλη φίλοι bloggers, Κιτσοπουλίτσες υπάρχουν αρκετές. Γιατί τα βάζουμε με αυτές; Τόσο μπορούν, τόσο ξέρουν, τόσο φτάνουν.
Τα ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΑ μας φταίνε που τις αναδεικνύουν. Και ποια είναι αυτά;
> αυτοί που ενέκριναν να πάρει κρατικό χρήμα.
> αυτοί που δέχθηκαν να ενσαρκώσουν ρόλους στο έργο της, ίσως γιατί μπορεί να ήθελαν δουν τι κρύβει ο …θάμνος.
> αυτοί που πλήρωσαν εισιτήριο και χειροκρότησαν την παράσταση.
Διότι αν όλοι αυτοί, αντί να κάνουν τα παραπάνω, απλά έβαζαν σε λειτουργία – συνεργασία τους σιελογόνους αδένες τους με τη στοματική τους κοιλότητα, τίποτε από τα παραπάνω δε θα είχε συμβεί. Αν και, ούτε αυτό δεν αξίζουν κάτι τέτοιοι άνθρωποι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!