Με το θέμα της διεθνούς επιπέδου συνωμοσίας κατά των Ελληνικών συμφερόντων στο Μακεδονικό ζήτημα (και όχι μόνο) αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο της "ΤΕΤΡΑΚΤΥΟΣ" παρουσιάζοντας και καταγγέλοντας τη δράση της ανθρωπολόγου Αναστασίας Καρακασίδου και του "φιλέλληνα" Michael Herzfeld. Στην ιστορική περίοδο που διανύουμε η περίπτωση Καρακασίδου δεν είναι βέβαια ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία απόπειρα των εχθρών του Ελληνισμού/ανθρωπισμού εφαρμογής και υλοποίησης κάποιου επί μακρώ προετοιμαζομένου σχεδίου υφαρπαγής.
Το σύμπτωμα Καρακασίδου και γενικώτερα το Μακεδονικό ζήτημα είναι απλώς ένα μέρος, σημαντικό βέβαια, ενός ευρύτερου σχεδίου του οποίου οι εμπνευστές και επιτελείς δεν στοχεύουν μόνο στα άμεσα οικονομικά οφέλη και πλεονεκτήματα που θα προκύψουν εάν τελικά ευοδωθούν οι προσπάθειές τους. Τα υλικά αυτά οφέλη δεν αποτελούν παρά την επιφάνεια, ή αν θέλετε την εύκολη και ως ένα βαθμό λογική αιτιολόγηση των γεγονότων, κατά την λογική του "δικαίου" των ισχυρών και της αρχής του συμφέροντος που κατά κοινή ομολογία διέπει τις διεθνείς σχέσεις.
Δεν είναι λοιπόν απορίας άξιον το πόσο στρεβλά και ανθελληνικά διδάσκεται η ΕΛΛΗΝΙΚΗ (οχι ελληνιστική ή ρωμαϊκή ή βυζαντινή) ιστορία μας στα σχολεία σήμερα. Οι στρατηγικές των επιθέσεων κατά του Ελληνισμού καθώς και τα κίνητρα τών εκ του αφανούς ενεργούντων αντι-Ελλήνων δεν είναι εμφανή. Ως εκ τούτου σπάνια οι αντιδράσεις κατευθύνονται κατά των πραγματικών υποκινητών και των επιδιώξεών των. Ενώ σαν τέτοιες είναι τις περισσότερες φορές προβλέψιμες και επομένως ελεγχόμενες και κατευθυνόμενες από τους ίδιους τους συνωμότες. Έτσι όχι μόνο δεν δύνανται οι αντιδρώντες να αποτρέψουν την υλοποίηση του σχεδίου αλλά αντίθετα λειτουργούν υποβοηθητικά υπέρ αυτού και εις βάρος των ιδίων ώστε μετά την συντριβή των, ακόμη πιό συγχισμένοι από πριν, θα κατηγορούν αλλήλους γιά εθνική μειοδοσία ή ανικανότητα προετοιμάζοντας το έδαφος γιά την επόμενη φάση. την τελική επιβολή της κυριαρχίας των συνωμοτών και εμπνευστών του σχεδίου επί του θύματος. Μία κυριαρχία πολιτική, οικονομική, πολιτιστική και πνευματική!
Όλες οι προσπάθειες υπονόμευσης της ελληνικής κυριαρχίας με την δημιουργία μειονοτικών ζητημάτων με φανερό σκοπό την αποδυνάμωση και παράλυση του ελληνισμού εκπορεύονται από τα "μεγαλύτερα" και "εγκυρότερα" πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού και ιδίως των ΗΠΑ.
Μέσω "επιστημονικών" εργασιών, διδακτορικών διατριβών, διαλέξεων και δημοσιευμάτων στα ΜΜΕ επιχειρείται η συκοφάντιση και υπονόμευση της Ελλάδος και των Ελλήνων ως νταήδων των Βαλκανίων, καταπιεστών μειονοτήτων, φιλοπολέμων, σωβινιστών, εθνικιστών, αντιδραστικών, κλεπτών κλπ. Οι ανθέλληνες λοιπόν αυτόν τον τρόπο δράσης έχουν επιλέξη.
Τώρα δεν τους ενδιαφέρει τι πιστεύει ο απλός πολίτης ή ο αδιάφορος όχλος αλλά το τι γνώμες και αξιώματα θα επιβάλλουν στις επιστημονικές κοινότητες, στο "πληροφορημένο" και "προβληματισμένο" ψηφοφόρο. Εαν το πετύχουν αυτό, θα έχουν καταφέρει να επικρατήσουν εκεί όπου από ανέκαθεν εκυριάρχει και εμάγευε το ελληνικό πνεύμα και η Ελληνουσία.
Αν δεν συνειδητοποιήσουμε αυτή την πραγματικότητα και αν δεν γνωρίσουμε τα πραγματικά διαχρονικά αίτια των αντι-ελληνικών σχεδίων και τους εμπνευστές των δεν θα μπορέσουμε ποτέ να αντισταθούμε αποτελεσματικά στούς πνευματομάχους και τις μεθόδους των.
ΤΕΛΛΟΣ ΕΥΡΥΤΟΥ
http://www.tetraktys.org/
Το σύμπτωμα Καρακασίδου και γενικώτερα το Μακεδονικό ζήτημα είναι απλώς ένα μέρος, σημαντικό βέβαια, ενός ευρύτερου σχεδίου του οποίου οι εμπνευστές και επιτελείς δεν στοχεύουν μόνο στα άμεσα οικονομικά οφέλη και πλεονεκτήματα που θα προκύψουν εάν τελικά ευοδωθούν οι προσπάθειές τους. Τα υλικά αυτά οφέλη δεν αποτελούν παρά την επιφάνεια, ή αν θέλετε την εύκολη και ως ένα βαθμό λογική αιτιολόγηση των γεγονότων, κατά την λογική του "δικαίου" των ισχυρών και της αρχής του συμφέροντος που κατά κοινή ομολογία διέπει τις διεθνείς σχέσεις.
- Είναι δηλαδή γεγονός, και αυτό υποστηρίζεται από σοβαρούς αναλυτές, οτι αυτές οι μεθοδεύσεις κατά του Ελληνισμού αποβλέπουν στην αποδυνάμωση, τουλάχιστον, της Ελληνικής κυριαρχίας επί της ιερής γης της Μακεδονίας ώστε να δύνανται να δραστηριοποιηθούν με μεγαλύτερη άνεση στις γνωστές και προσφιλής τους μεθόδους της "πλουταφαίρεσης".
- Οσον αφορά τη Μακεδονία, αυτή η "συγκομιδή" συνίσταται στον τεράστιο ορυκτό πλούτο του υπεδάφους της (πετρέλαιο, χρυσός, πολύτιμοι λίθοι κλπ), διέξοδο στην θάλασσα του Αιγαίου ή την υπόσχεση υψηλών θέσεων και πολυτελών επαύλεων σε ανθρώπους που έχουν μάθει να ζούν σε όχι τόσο ζηλευτές συνθήκες χωρίς προοπτική βελτίωσης της βιοτικής των κατάστασης στο ορατό μέλλον με τίμια εργασία.
- Ο αμόρφωτος και άξεστος Ξέρξης εδήλωσε οτι ξεκινούσε γιά να καταστρέψη εκ θεμελίων την Ελλάδα και τον πολιτισμό της. Φυσικά μετά την ατιμωτική ήττα και επιστροφή του έλαβε την δέουσα τιμωρία από τους συμπατριώτες του διότι ξεκίνησε έναν καταστροφικό πόλεμο που δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της Περσίας αλλά κάποιων άλλων...
Δεν είναι λοιπόν απορίας άξιον το πόσο στρεβλά και ανθελληνικά διδάσκεται η ΕΛΛΗΝΙΚΗ (οχι ελληνιστική ή ρωμαϊκή ή βυζαντινή) ιστορία μας στα σχολεία σήμερα. Οι στρατηγικές των επιθέσεων κατά του Ελληνισμού καθώς και τα κίνητρα τών εκ του αφανούς ενεργούντων αντι-Ελλήνων δεν είναι εμφανή. Ως εκ τούτου σπάνια οι αντιδράσεις κατευθύνονται κατά των πραγματικών υποκινητών και των επιδιώξεών των. Ενώ σαν τέτοιες είναι τις περισσότερες φορές προβλέψιμες και επομένως ελεγχόμενες και κατευθυνόμενες από τους ίδιους τους συνωμότες. Έτσι όχι μόνο δεν δύνανται οι αντιδρώντες να αποτρέψουν την υλοποίηση του σχεδίου αλλά αντίθετα λειτουργούν υποβοηθητικά υπέρ αυτού και εις βάρος των ιδίων ώστε μετά την συντριβή των, ακόμη πιό συγχισμένοι από πριν, θα κατηγορούν αλλήλους γιά εθνική μειοδοσία ή ανικανότητα προετοιμάζοντας το έδαφος γιά την επόμενη φάση. την τελική επιβολή της κυριαρχίας των συνωμοτών και εμπνευστών του σχεδίου επί του θύματος. Μία κυριαρχία πολιτική, οικονομική, πολιτιστική και πνευματική!
- Η προσεκτική μελέτη της ιστορίας όχι μόνο από τις "επίσημες" λογοκριμένες εγκεκριμένες από τις κρατικές εξουσίες πηγές, αλλά από αυθεντικές τέτοιες και ανεξαρτήτων ερευνητών και όχι κατ ανάγκη "πτυχιούχων" ειδικών (π.χ. Καρακασίδου), θα μπορούσε να δημιουργήση στον μελετητή την υποδομή και την πρόσβαση στη γνώση εκείνη που απαιτείται διά να αντιλαμβάνεται την σημασία και την βαρύτητα των γεγονότων ώστε συνδιάζοντάς τα να αποκαλύπτη τους γρίφους.
Όλες οι προσπάθειες υπονόμευσης της ελληνικής κυριαρχίας με την δημιουργία μειονοτικών ζητημάτων με φανερό σκοπό την αποδυνάμωση και παράλυση του ελληνισμού εκπορεύονται από τα "μεγαλύτερα" και "εγκυρότερα" πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού και ιδίως των ΗΠΑ.
Μέσω "επιστημονικών" εργασιών, διδακτορικών διατριβών, διαλέξεων και δημοσιευμάτων στα ΜΜΕ επιχειρείται η συκοφάντιση και υπονόμευση της Ελλάδος και των Ελλήνων ως νταήδων των Βαλκανίων, καταπιεστών μειονοτήτων, φιλοπολέμων, σωβινιστών, εθνικιστών, αντιδραστικών, κλεπτών κλπ. Οι ανθέλληνες λοιπόν αυτόν τον τρόπο δράσης έχουν επιλέξη.
- Διά της αλώσεως και ελέγχου σημαντικών θέσεων κλειδιών σε πανεπιστημιακά ιδρύματα, διά της στρατολογήσεως επιστημόνων σαν την Καρακασίδου, δια των ΜΜΕ και στρατολογήσεων δημοσιογράφων και εκδοτών, δίδουν την μάχη κατά του ελληνισμού.
Τώρα δεν τους ενδιαφέρει τι πιστεύει ο απλός πολίτης ή ο αδιάφορος όχλος αλλά το τι γνώμες και αξιώματα θα επιβάλλουν στις επιστημονικές κοινότητες, στο "πληροφορημένο" και "προβληματισμένο" ψηφοφόρο. Εαν το πετύχουν αυτό, θα έχουν καταφέρει να επικρατήσουν εκεί όπου από ανέκαθεν εκυριάρχει και εμάγευε το ελληνικό πνεύμα και η Ελληνουσία.
Αν δεν συνειδητοποιήσουμε αυτή την πραγματικότητα και αν δεν γνωρίσουμε τα πραγματικά διαχρονικά αίτια των αντι-ελληνικών σχεδίων και τους εμπνευστές των δεν θα μπορέσουμε ποτέ να αντισταθούμε αποτελεσματικά στούς πνευματομάχους και τις μεθόδους των.
ΤΕΛΛΟΣ ΕΥΡΥΤΟΥ
http://www.tetraktys.org/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!