Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

"Βασιλείς" χωρίς "στέμμα" είχαν γίνει οι κυρίαρχες βενιζελικές οικογένειες.

Ο Λαμπράκης έγινε στην κυριολεξία ένας "βασιλιάς" χωρίς στέμμα. Δεν καταδεχόταν καν να τον προτείνουν για Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας. Προτιμούσε να διασκεδάζει με τα "ανδρείκελα" που ο ίδιος τοποθετούσε ως Προέδρους της Δημοκρατίας. Του άρεσε να "κυβερνάει" την Ελλάδα από το Μέγαρο, ανεβάζοντας και κατεβάζοντας τους Πρωθυπουργούς της.
Του άρεσε να "φτιάχνει" πολιτικούς "άνδρες" και να τους απειλεί μέρα και νύχτα με καταστροφή. Όποιος διαφωνούσε με τον γιο του αρχιδωσίλογου, τον έτρωγε το μαύρο το σκοτάδι. Δεν μπορούσες να κάνεις τίποτε και σε κανέναν "χώρο", αν δεν σε συμπαθούσε ο Λαμπράκης.

Όποιος ξεπερνούσε τα όρια, απλά "πέθαινε", είτε μεταφορικά είτε κυριολεκτικά. Όπως για παράδειγμα ο μοναδικός άνθρωπος, ο οποίος πραγματικά αντιστάθηκε σε μια πραγματική Χούντα. Ο Παναγούλης, ο οποίος "γλίτωσε" από τη Χούντα, δεν γλίτωσε από τη Μεταπολίτευση. Είχε την ατυχή έμπνευση να καταγγείλει τον "πατέρα" των συνταγματολόγων της Μεταπολίτευσης για συνεργασία με τη Χούντα και όχι μόνον …και την "πάτησε". 

Ο Τσάτσος ήταν "κεφάλαιο" των βενιζελικών και δεν θα τον άφηναν απροστάτευτο. Χάθηκε ο Παναγούλης και μαζί του χάθηκαν και τα στοιχεία που είχε, για να τον καταγγείλει.

…Γνωστές βενιζελικές πρακτικές …Εξοικειωμένοι με τη βία από τότε που σκότωσαν εν ψυχρώ και στη μέση του δρόμου τον Ίωνα Δραγούμη. Τα ίδια έκαναν και καθ’ όλη τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης. Κανένας ακόμα δεν γνωρίζει ποιος βρισκόταν πίσω από τη "17 Νοέμβρη". Μια οργάνωση, η οποία κατά "τύχη" έκανε πάντα ό,τι συνέφερε τους βενιζελικούς …Η οργάνωση αυτή, που έκανε τον Μητσοτάκη Πρωθυπουργό …Η οργάνωση του απόλυτου σχεδιασμού και της απόλυτης "επιτυχίας", η οποία αποτύγχανε μόνον όταν στόχευε βενιζελικούς στόχους …Με τους δεξιούς ποτέ δεν αποτύγχανε, ενώ με τους βενιζελικούς ποτέ δεν πέτυχε. …Προφανώς δεν γνώριζε την "τύχη" τους. Όλα τα είχαν σχεδιάσει τέλεια. Οι πρώην "αμαρτωλοί" της Κατοχής είχαν κατασκευάσει τη χουντική "κολυμπήθρα" του Σιλωάμ …Εκεί μπήκαν όλοι τους και βγήκαν "καθαροί".

Μιλάμε για "πλύσιμο", όχι αστεία. Τέτοιο "πλύσιμο", που έκανε "πεντακάθαρη" ακόμα και τη Μελίνα …Άλλη μεγάλη μορφή της "Μεταπολίτευσης". Η Μεσσαλίνα της Κατοχής. Την έχουν κάνει και άγαλμα στην Πρωτεύουσα της Ελλάδας, όπου απουσιάζει για παράδειγμα το άγαλμα του Μεγάλου Αλέξανδρου. Έκαναν άγαλμα την πιο γνωστή "νυμφομανή" της κατοχικής Αθήνας …Έναν αστοιχείωτο τενεκέ ξεγάνωτο, η οποία έγινε διάσημη στον κόσμο με τον ρόλο που της ταίριαζε …Τον ρόλο της αρχαιότερης "εργαζόμενης" άνευ άλλων προσόντων …Η αγράμματη υπουργός, η οποία με μέσον τελείωσε το γυμνάσιο. Πάλι καλά που οι βενιζελικοί βρήκαν λίγο άδειο χώρο για την προτομή της, γιατί, αν ήταν μεγαλύτερος, θα "φύτευαν" ακόμα ένα άγαλμα του Βενιζέλου.
…Η Μελίνα, που, όταν επί Κατοχής ο λαός πέθαινε από την πείνα, αυτήν διασκέδαζε, "κερατώνοντας" τον γηραιό και βεβαίως βενιζελικό μεγιστάνα σύζυγό της …Η Μελίνα, που, όταν ο λαός πεινούσε και πήγαινε τοίχο-τοίχο, για να μην τον σκοτώσουν, αυτή έκανε μεθυσμένη βόλτες με τα γερμανικά καμπριολέ …Η Μελίνα, η οποία ήταν ανιψιά και προστατευόμενη του ιδρυτή του χιτλερικού εθνοσοσιαλιστικού κόμματος της Ελλάδας …Ανιψιά του τοποθετημένου από τους Ναζί διοικητή της Εθνικής Τράπεζας …Ανιψιά του δωσίλογου θείου, τον οποίο όταν πέθανε τον έθαψε μέσα σε θρήνο με λιγοστούς συγγενείς και πάμπολλους Ναζί αξιωματικούς.


…Η Μελίνα, που, όταν η Ελλάδα υπέφερε, ζούσε το "όνειρό" της …Το "όνειρο" της κινηματογραφικής "Μαλένας". Ένα "όνειρο", το οποίο περιελάμβανε πολλούς "θαυμαστές" …Έλληνες και Ναζί. Πού το "ζούσε"; …Στην Ακαδημίας 4 …λίγα μέτρα απέναντι από το κολαστήριο της Γκεστάπο στην Μέρλιν …

Στην κυριολεξία ένας τοίχος τούς χώριζε. Από τη μια μεριά του τοίχου ούρλιαζαν όσοι πατριώτες συλλαμβάνονταν από την Γκεστάπο για να βασανιστούν και από την άλλη μεριά "ούρλιαζε" η Μελίνα από όσους "συλλάμβανε" στα μπαρ για να την "βασανίσουν" …Δωσίλογους κυρίως, γιατί σ' εκείνες τις γειτονιές δεν πλησίαζε κανένας άλλος. Όσες φορές πλησίαζαν, τους κατέδιδαν —για να κάνουν την "πλάκα" τους— κάτι τύποι σαν τη Μελίνα …Τη Μελίνα, η οποία πηδιόταν στο μπαλκόνι της, βλέποντας τις προσαγωγές της Γκεστάπο …"Μαλένα" και όχι Μελίνα θα έπρεπε να την λένε.

Αυτή η Μελίνα, αφού "διέπρεψε" επί Κατοχής, κάνοντας παρέα με Ναζί και μαυραγορίτες, μετά την απελευθέρωση έφυγε από την Αθήνα και πήγε στο Παρίσι. Η Αθήνα ήταν πολύ μικρή και πολύ "ηλεκτρισμένη" από τις προκλήσεις της "Μαλένας" της Κατοχής. Η μεταπολεμική αστική τάξη της Αθήνας μπορεί να φοβόταν τους δωσίλογους ή να έκανε δουλειές μαζί τους, αλλά τις πουτάνες των δωσίλογων ούτε τις φοβόταν ούτε τις ήθελε γύρω της. Θέμα χρόνου ήταν ένας προπηλακισμός του άθλιου γύναιου, ο οποίος μπορεί να οδηγούσε σε λιντσάρισμα …Πραγματικό λιντσάρισμα.

Η εγγονή του πρώην δήμαρχου ήταν πολύ γνωστή, για να "ξεχαστεί" ή να περάσει "απαρατήρητη". Σε μια εποχή πολύ πιο συντηρητική από τη σημερινή, για τη Μελίνα δεν υπήρχε "θέμα" μόνον με την προδοσία, αλλά και με την ηθική της, εφόσον είχε ξεπεράσει όλα τα όρια μαζί. Η υπόθεσή της ήταν πολύ χειρότερη από την κινηματογραφική "Μαλένα", η οποία έπεσε θύμα της ανάγκης. Η Μελίνα ήταν πραγματικά διεστραμμένη και ακόλαστη. Η Αθήνα δεν την "σήκωνε" και προφανώς υπό τις προτροπές της οικογένειάς της "μετανάστευσε" στο Παρίσι. Εκεί δεν είχε πρόβλημα να εγκλιματισθεί. Μπήκε κατ’ ευθείαν στο "κύκλωμα" των ομοίων της, εφόσον όλοι οι "κολλητοί" της στο Παρίσι είχαν κατηγορηθεί για συνεργασία με τους Ναζί …Άνθρωποι σαν τον Ζαν Κοκτώ, τον Σερζ Λιφάρ και τον Σασά Γκιτρύ.


…"Ναι, αλλά όλα αυτά μέχρι Χούντας"… όπως θα έλεγε ο ανυποψίαστος αναγνώστης. Τότε αντιστάθηκε. Ως εκ θαύματος "αφυπνίστηκε" και "αντιστάθηκε" μπροστά στο δράμα του ελληνικού λαού. Γιατί "αντιστάθηκε"; Γιατί οι εποχές έκαναν την "αντίσταση" πιασάρικη. Το έκανε εκ του ασφαλούς στο εξωτερικό και για να κλέψει λίγο κι απ' τον "Τσε" …Γιατί εκείνη την εποχή η "αντίσταση" στην ελληνική Χούντα έφερνε παγκόσμια δημοσιότητα και η ατάλαντη Μελίνα ήθελε να γίνει διάσημη ηθοποιός, χωρίς να κρίνεται από το ελεεινό "ταλέντο" της …Η πανάσχετη με κάθε μορφή τέχνης Μελίνα. Με σύγχρονους όρους η Χούντα ήταν μια καλή ευκαιρία για ~promotion~. Όσο η Αντζελίνα Τζολί ενδιαφέρεται για την πείνα στην Αφρική, άλλο τόσο ενδιαφερόταν και η Μελίνα για τη Δημοκρατία στην Ελλάδα 

…Ενδιαφερόταν όσο ήταν μαζεμένες οι κάμερες.
Όπως και όλοι οι "συνοδοιπόροι" της εκμεταλλεύτηκε κι αυτή τη Χούντα. Με τον γνωστό δικό της τρόπο —τον "οριζόντιο"— διακρίθηκε και σαν "αντιστασιακή" και σαν "ηθοποιός" …Καί τα δύο σε εισαγωγικά. Μόλις τελείωσε η "αντίσταση" και "δικαιώθηκε" ως "σοσιαλίστρια" υπουργός, "διεκδίκησε" και τα "μάρμαρα" του Παρθενώνα. Βρήκε άλλη "ευαισθησία" των Ελλήνων, για να τους "δουλεύει" …Η αδίστακτη Μελίνα, που, για να επιτύχει τον στόχο της, μπορούσε να κάνει τα πάντα εις βάρος των πάντων …Η καιροσκόπος Μελίνα, που, μόλις είδε το "κλίμα" ν' αλλάζει, έγινε "κολλητή" των Εβραίων …Η Μελίνα, που μας φόρτωσε ως πρώτο διευθυντή του μεγαλύτερου μουσείου των Ελλήνων τον Εβραίο "τίποτα" που παντρεύτηκε, για να κάνει καριέρα.


…Η γυναίκα. που, κάθε φορά που παντρευόταν, έδινε στον όρο "Ιψενικό Τρίγωνο" τουλάχιστον δεκαπέντε νέες πλευρές και τριάντα τόσες νέες γωνίες …Η γυναίκα, που, όποιον νέο εραστή ερωτευόταν, ήθελε να τον απολαμβάνει με την ασφάλεια και υπό τη "χορηγία" του πλούσιου συζύγου. Πολλές φορές μάλιστα αναρωτιόταν τον λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να χωρίσει τον πλούσιο πρώην σύζυγο, προκειμένου ν' απολαύσει τον φτωχό νέο εραστή …Παράξενο της φαινόταν …Τι "άδικος" κόσμος για ένα τόσο "άβγαλτο" κορίτσι; …Ένας ανθρώπινος "βόθρος" στην κυριολεξία. Ακόμα και για τον ακόλαστο Ανδρέα ήταν "too match". Ούτε ο ηδυπαθής και γνωστός "μύλος"-Ανδρέας μπορούσε να "σηκώσει" τη διαστροφή της. Στην κυριολεξία την σιχαινόταν και το είχε δηλώσει δημοσίως.

…Και όμως, αυτό το προδοτικό πουταναριό χάρη στα ΔΟΛια ΜΜΕ των βενιζελικών γύρισε στην Ελλάδα σαν "ηρωίδα" …και μάλιστα "σοσιαλίστρια". Υπήρξαν άνθρωποι φτωχοί και βασανισμένοι, οι οποίοι ταυτίστηκαν μ' αυτήν και την "λάτρεψαν", αποδεικνύοντας ότι ήταν πιο φτωχοί στο πνεύμα απ' ό,τι στην τσέπη και λιγότερο βασανισμένοι απ' όσο αποδείχθηκε ότι "άντεχαν". Το "πορνείο" της Μεταπολίτευσης βρήκε στο πρόσωπό της την "ηρωίδα" που του άρμοζε. Το "κολαστήριο", στο οποίο διακρίθηκε στην Κατοχή, έπρεπε να αξιοποιηθεί από τη "σοσιαλιστική" Μεταπολίτευση και έτσι κι έγινε. Τι βρίσκεται στα δωμάτια, όπου "βασανίστηκε" τότε η Μελίνα; …στα δωμάτια εκείνα, όπου "κυνηγιόταν" με τους εραστές της υπό το βλέμμα του άντρα της; …Τα γραφεία του ΙΣΤΑΜΕ του Ανδρέα Παπανδρέου 

…Ο "τέντζερης" της Μελίνας βρήκε το "καπάκι" του Ανδρέα.
Αυτό το "κύκλωμα" των δωσίλογων, το οποίο "ξεπλύθηκε" από τις "αμαρτίες" της Κατοχής, ήταν αυτό το οποίο ανέλαβε να "κατασκευάσει" το σύνολο της ηγεσίας τής Μεταπολίτευσης. Αυτή η "κατασκευή" έγινε δυνατή με την ομαδική "βάπτιση" του Πολυτεχνείου …Το Πολυτεχνείο, το οποίο αποτέλεσε τη "μήτρα" όλων των εξουσιών της Μεταπολίτευσης. Κάστιγκ και σ' αυτήν τη μεγαλειώδη "παράσταση" έκαναν οι γνωστοί "παραγωγοί". 


Οι ίδιοι άνθρωποι, οι οποίοι "σκηνοθέτησαν" τον Εμφύλιο, ήταν αυτοί, οι οποίοι "σκηνοθέτησαν" και το Πολυτεχνείο …Οι Αμερικανοί και το βενιζελικό κύκλωμα των παλιών δωσίλογων, που ήθελε να "σπρώξει" και τα παιδιά του στην "επιτυχία" …Το "έργο" ήταν το ίδιο, απλά σε μικρότερη κλίμακα. Θα θυσίαζαν άσχετους και αφελείς, για να "παράγουν" τους "ήρωες" της αρεσκείας τους …"Τυχεροί", και πάλι οι ίδιοι.

Απόσπασμα από το βιβλίο του Παναγιώτη Τραϊανού

Global Government και βενιζελική συμμορία... η απόλυτη Χούντα !!


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ
Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο - ΕΑΜ Β’

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ