Το 787 στη Σύνοδο της Νίκαιας ορίζεται το «ανάθεμα» από τους εβραιοχριστιανούς του ιερατείου της ορθόδοξης εκκλησίας, κατά των Ελλήνων!......
«Σ’ αυτούς που μελετούν διεξοδικά τα ελληνικά μαθήματα όχι απλώς για να είναι εγγράμματοι αλλά επειδή πιστεύουν στις κενές ιδέες (των μαθημάτων) θεωρώντας τες αληθινές, και εμφορούνται από αυτές σε τέτοιο βαθμό ώστε να οδηγούν κι άλλους ανθρώπους σ’ αυτές, διδάσκοντας ανενδοίαστα, πότε κρυφά και πότε φανερά. Ανάθεμα!».
Το ανωτέρω εξακολουθεί ανελλιπώς μέχρι και σήμερα να διαβάζεται στις εκκλησίες, την Κυριακή της Ορθοδοξίας.«Τοῖς τά ἑλληνικά διεξιοῦσι μαθήματα, καί μη διά παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις ἀλλά καί ταῖς δόξαις αὐτῶν ματαῖαις ἑπομένοις καί ὡς ἀληθέσι πιστεύουσι, καί οὔτως αὐταῖς ὡς τό βάβαιον ἐχούσαις έγκειμένοις, ὥστε καί ἑτέρους, ποτέ μέν λάθρα ποτέ δέ φανερῶς ἐνάγειν αὐταῖς καί διδάσκειν ἀνενδοιάστως, ἀνάθεμα.»
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ
ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Διαβάζουμε συχνά τις ψευδεπίγραφες αναφορές των χριστιανών περί της «αγάπης» που τρέφουνε για τον Έλληνα και τον Ελληνικό πολιτισμό, ενώ είναι πασίγνωστο το διαχρονικό μένος τους για τον Ελληνικό τρόπο σκέψης και η ασέβεια τους για τα Ελληνικά ήθη και έθιμα.
Ένα ΖΩΝΤΑΝΟ τέτοιο παράδειγμα είναι οι περίφημοι ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ που ψέλνονται με μεγάλη "ιεροπρέπεια" κάθε έτος την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Ψέλνονται ΚΑΤΑ των Ελλήνων, παρουσία ΕΛΛΗΝΩΝ !!
Κάθε
έτος λοιπόν κατά την Α' Κυριακή της Σαρακοστής, και από την κατάπτυστη
εκείνη Ζ' Σύνοδο της Νίκαιας του 787 και υπό την Προεδρία του
«ευσεβέστατου» Πατριάρχη Ταρασίου, ψέλνονται οι ΕΠΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Γιατί τόοοοοση «αγάπη» πια? Γιατί εδώ και 1216 χρόνια μας «ευλογεί» ο άρχοντας Γιαχβέ δια των εκπροσώπων Του? Γιατί ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΡΕ????
Η αηδιαστική αυτή πρακτική των εβραιοχριστιανών προκάλεσε μάλιστα και την παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας Κυρίου Στεφανόπουλου. Δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «πρέπει να παραλείπονται...»
Ποιος ο λόγος για αυτή τους την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ7
Ποιος ο λόγος για αυτό τους το ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ μένος?
Ποιος ο λόγος του αναθέματος....επί επτά?
Ευλόγησε άραγε ο «Θεός» αυτά τα αηδιαστικά τους λόγια?
Ας μας απαντήσουνε οι ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ κατά τα άλλα οπαδοί του εβραιοχριστιανισμού. Ας μας εξηγήσουνε ΠΩΣ ανέχονται αυτόν τον ηθικό εξευτελισμό από τους εκπροσώπους μίας ξένης κοσμοθεώρησης ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.
Πάρτε μια ιδέα για να καταλάβετε σε τι ακριβώς αναφέρομαι&.
που αν δεν είναι στην νεοελληνική γλώσσα κανείς δεν πρόκειται
να τα καταλάβει και θα συνεχίσουμε να σταυροκοπιόμαστε κάθε
φορά που τους ακούμε να μας σέρνουν τα εξ αμάξης, και όχι μόνο εκείνη την
μέρα&. Για τα υπόλοιπα θα γράψω αργότερα&&&&&
1ος Αναθεματισμός
Υπάρχουν κάποιοι που υποστηρίζουν ότι η δύναμη και η ενέργεια της τρισυπόστατης θεότητας είναι κατασκευασμένη. Το ίδιο υποστηρίζουν ότι είναι η θεία ουσία που δοξάζουμε, η ενέργεια των αγίων και όλη η φύση. Αυτοί κινδυνεύουν να γίνουν τελείως άθεοι, να πιστέψουν την Ελληνική μυθολογία και να περιπέσουν στην λατρεία των κτισμάτων. Αυτό δυσκολεύει την καθαρή και άψογη χριστιανική πίστη. Αφού δεν πιστεύουν στη θεοπνευστία των αγίων και το ευσεβές φρόνημα της εκκλησίας που διδάσκει ότι η τρισυπόστατη δύναμη δεν έχει κατασκευασθεί. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ2ος Αναθεματισμός
Αυτοί που ασπάζονται τις Ελληνικές γνώσεις και όχι αυτοί που τις διδάσκονται σαν εκπαίδευση, και ακολουθούν τις μάταιες θεωρίες και τις πιστεύουν σαν αληθινές, μας δημιουργούν κινδύνους και παρασύρουν σ' αυτές και άλλους κρυφά ή φανερά και τις διδάσκουν χωρίς δισταγμό. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ3ος Αναθεματισμός
Σε όσους πιστεύουν στην μυθολογία (Ελληνική) και αποδέχονται και άλλα μυθικά πλάσματα και τις δικές μας πεποιθήσεις επηρεάζουν και μεταβάλλουν, και τις ιδέες του Πλάτωνα δέχονται σαν αληθινές και την ύλη θεωρούν αυθύπαρκτη και υποστηρίζουν ότι έγινε μόνη της, και προσβάλλουν το αυτεξούσιο του δημιουργού που έφτιαξε τα πάντα από το τίποτα και τα εξουσιάζει δεσποτικά. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ.
4ος Αναθεματισμός
Αυτοί που δέχονται και παραδίδουν στις επερχόμενες γενεές τα μάταια Ελληνικά λόγια και δεν πιστεύουν ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και τα πάντα έγιναν από το τίποτε και ότι η κόλαση δεν είναι αιώνια και έτσι καταργούν την βασιλεία των ουρανών που είναι αιώνια και ακατάλυτη. Ο ίδιος ο Χριστός και θεός μας δίδαξε με παλαιά και νέα γραφή που εμείς την παραλάβαμε και μας λέει ότι, η κόλαση είναι ατελείωτη και η βασιλεία αιώνια. Με αυτά τα λόγια καταδικάζουν τους εαυτούς τους και γίνονται υπαίτιοι και για άλλες αιώνιες καταδίκες. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ- ΑΝΑΘΕΜΑ.
5ος Αναθεματισμός
Σ' αυτούς που παρουσιάζουν σαν ευσεβή τα δόγματα των Ελλήνων τα ανίερα αποτελούν ασέβεια και αδιαντροπιά για την ορθόδοξη και καθολική εκκλησία καθώς και για τις ψυχές του ουρανού και της γής και τα άλλα κτίσματα. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ.6ος Αναθεματισμός
Σ' αυτούς που προτιμούν την «ανόητη» ..!! σοφία των Ελλήνων φιλοσόφων και σ' αυτούς που τους διδάσκουν και πιστεύουν στην μετεμψύχωση των ανθρωπίνων ψυχών και έτσι χάνονται όπως των αλόγων ζώων αφού προχωρούν στο μηδέν και δεν περιμένουν ανάσταση και δεύτερη παρουσία αμφισβητώντας την τελική τιμωρία. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ.7ος Αναθεματισμός
Σ' όσους χαρακτηρίζουν των Ελλήνων τα λόγια σοφά και τους αιρεσιάρχες που αναθεματίσθηκαν από τις επτά άγιες καθολικές συνόδους και όλους τους ορθόδοξους επιφανείς πατέρες, αυτά είναι ξένα προς την εκκλησία είναι ψεύτικα λόγια και βρώμικη περιουσία και ισχυρίζονται ότι καλύτερη κατά πολύ και τώρα και στην μέλλουσα κρίση και των ευσεβών και ορθοδόξων ανδρών κατά τα άλλα πάθος ανθρώπινο και παντελής άγνοια. ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ-ΑΝΑΘΕΜΑ.ΑΝΑΘΕΜΑ της Ζ΄ Οικουμενικής συνόδου της Νίκαιας το 787 μ.Χ εντολή του αυτοκράτορα Κων/νου του ΣΤ΄και της μητέρας του Ειρήνης της Αθηναίας.
Αυτά είναι τα ωραία της Θρησκείας μας η οποία εμεταλλεύομενη παλιά την αμάθεια του χριστεπώνυμου πληρώματος και σήμερα την μη ύπαρξη προσοχής για τα μουρμουρητά των ιερέων, μας καθυβρίζει σαν τον ποιο ιταμό κατακτητή!!!Τελευταία πάλι η κεφαλή της εκκλησίας σας Ιουδαιοχριστιανοί, ο πολύς Βαρθολομαίος (τέως Αξ/κος της Τουρκικής ΜΙΤ) επανήλθε στην ίδρυση Χριστιανικού ναού στον σεπτό και πανίερο βράχο της Ακροπόλεως Αθηνών. Μήπως μπορεί να φαντασθεί κανείς από που παίρνει εντολές;
ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ:
1. Ετι τοις φρονούσι και λέγουσι, κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου Θεότητος ως κτιστήν εκ τούτου πάντως, και αυτήν την θείαν ουσίαν αναγκαζομένοις δοξάζειν κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια , κτιστήν δηλώσει και φύσιν. Ακτιστον δε, άκτιστον χαρακτηρίσει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσιν εις αθείαν παντελή περιπίπτειν, και την Ελληνικήν μυθολογίαν, και των κτισμάτων λατρείαν τη καθαρά και αμώμω των Χριστιανών Πίστει προστριβομένοις, μη ομολογούσι δε κατά τας Αγίων θεοπνεύστου θεολογίας και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου Θεότητος ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
2. Τοις τα Ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίας επομένοις, και ως αληθέσι πιστεύουσι, και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσας εγκειμένοις ώστε και ετέρους ποτε μεν λάθρα, ποτέ δε νοερώς ενάγειν αυταίς και διδάσκειν ανενδοιάστως ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
3. Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ΄εαυτών και την καθ' ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας Πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις, και αυθυπόστατον την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον του Δημιουργού, του από του μη όντος ει το είναι παραγάγοντος τα πάντα, και ως Ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξουσιαστικώς και δεσποτικώς ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ
4. Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και Ελληνικά ρήματα, ότι τε προϋπαρξις εστι των ψυχών και εκ του μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, ότι τέλος εστί της κολάσεως, ή αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και δια των τοιούτων λόγων την Βασιλείαν Των Ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ήν αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ο Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο, και δια πάσης της παλαιάς και νέας Γραφής ημείς παρελάβομε, ότι και η Κόλασις ατελεύτητος και η Βασιλεία αίδιος, δια δε των τοιούτων λόγων εαυτούς τε απολλύασι, και ετέροις αιωνίας προξένοις γινομένοις ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
5. Τοις ευσεβείν μεν επαγγελομένοις, τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη και Καθολική Εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γής, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς, ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
6. Τοις την μωράν των έξωθεν ( = Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, ή και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύτας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν και κρίσιν και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
7. Τοις λέγουσιν, ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά Αγίων και Καθολικών Συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων Πατέρων αναθέματι καθυποβλήθέντας, ως αλλότριοι της Καθολικής Εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισί κατά πολύ, και ενταύθα, και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ
ΝΕΜΕΣΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!