Προσέξτε το αίσχος. Σύμφωνα με την "γραμματική" και τη "φωνολογία" τους - ή καλύτερα να πούμε "φονολογια"; - στα φωνήεντα αναφέρονται μόνο τα: α, ε, ι, ο, ου και απουσιάζουν τα φωνήεντα: η, υ, ω ϋ! Παρομοίως, και από τα σύμφωνα... ξεχάστηκαν δύο, δηλαδή το ξ και το ψ.
Όλως τυχαίως το ίδιο συνέβη και στο καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε' και ΣΤ τάξη Δημοτικού, που διανεμήθηκε το Νοέμβριο του 2011, αντικαθιστώντας την "ιστορική" γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία διδασκόταν εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια.
Ερωτούμε ευθέως τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτοπουλο, αν είναι σε γνώση όλων των παραπάνω. Και αν δεν είναι - που όφειλε να είναι - τι θα πράξει σήμερα κιόλας που "ενημερώθηκε"; Κύριε Υπουργέ περιμένουμε...
ΕΑΛΩ Η ΓΛΩΣΣΑ!
Μετά απο 4.000 χρονια η Ελληνική γλώσσα κινδυνεύει!!
Το σχέδιο σταδιακής κατάργησής της.
Γράφει η Μύριαμ Νικολαίδου-Ντενίση
Δημοσιογράφος-Επικοινωνιολόγος
Το σχέδιο ήταν έτοιμο εδώ και δεκαετίες. Παρουσιάστηκε όμως σχετικά πρόσφατα και πλασαρίστηκε κυρίως με την προοπτική του εκμοντερνισμού της ελληνικής κοινωνίας. Το σχέδιο ονομαζόταν "το τέλος της ελληνικής γλώσσας" και ο σκοπός ήταν να γίνει σταδιακά και όσο το δυνατόν πιο "ανώδυνα". Πως γίνεται όμως να ξεχάσεις και να διαγράψεις μια γλώσσα πανάρχαια - όπως η ελληνική - όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα; Κι όμως, όλα γίνονται όταν διαθέτεις ανθρώπους, χρήμα και χρόνο. Εξάλλου, είναι ίσως γνωστό σε αρκετούς ότι το "σύστημα" προωθεί την αγγλική γλώσσα ως κοινή γλώσσα όλων των κατοίκων του πλανήτη και φυσικά και της Ελλάδας. Αρχικώς, ξεκίνησαν με τις πινακίδες των ελληνικών αυτοκινήτων. Σ' αυτές αφαιρέθηκαν τα γράμματα Γ, Δ, Ψ, Ξ, Ω και άλλα, προτού μάλιστα μπει η Ελλάδα στην ΕΟΚ. Φανταστείτε δηλαδή από πότε έχουν ξεκινήσει να γίνονται όσα αντιμετωπίζουμε και βιώνουμε σήμερα. Αργότερα, και συγκεκριμένα το Νοέμβριο του 2011, διανεμήθηκε προς στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας ένα καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε' και ΣΤ τάξη, το οποίο αντικαθιστούσε
τη μέχρι πρότινος γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία διδασκόταν εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια. Σύμφωνα με αυτή την γραμματική που εκδόθηκε από τον Οργανισμό Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, με την ευθύνη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, τα φωνήεντα της Ελληνικής Γλώσσας ήταν πλέον λιγότερα. Και δεν γνωρίζω εάν ξέχασαν ή παρέλειψαν να αναφέρουν ότι η ελληνική γλώσσα διαθέτει και τα φωνήεντα: η, υ, ω, αλλά στο βιβλίο αναφέρονταν μόνο τα: α, ε, ι, ο, ου, ενώ έλειπαν και δύο από τα σύμφωνα, δηλαδή το ξ και το ψ.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που τα αγγλικά πλασαριζόντουσαν ως η δεύτερη επίσημη γλώσσα της Ελλάδας. Αλλά και ότι δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που απέκτησαν δικαίωμα ψήφου οι αλλοδαποί, οι οποίοι γίνανε εν μία νυκτί και Έλληνες πολίτες. Και των οποίων τα παιδιά θα δυσκολεύονταν ίσως με σύμφωνα, όπως το ξ και το ψ.
Ποιος άραγε υπολογίζει σήμερα ότι η ελληνική και η κινεζική είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή παρουσία, εδώ και 4.000 χρόνια; Ποιος άραγε θέλει να θυμάται ότι πολλές γλώσσες άλλων χωρών προέρχονται από την ελληνική ή έχουν μέσα τους στοιχεία από τον ελληνική; Όπως η λατινική ή ακόμα και η ιουδαϊκή;
Ποιος θυμάται σήμερα ότι το πρώτο μεγάλο πλήγμα που δέχθηκε η ελληνική γλώσσα ήταν η μεταρρύθμιση του 1976 με την κατάργηση των αρχαίων ελληνικών και την δια νόμου καθιέρωση της δημοτικής και του μονοτονικού; Και ποιος μπορεί να συγκρίνει τα αγγλικά με τα ελληνικά; Γιατί μόνο η ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως η άμιλλα, η θαλπωρή, το φιλότιμο. Μόνο η ελληνική ξεχωρίζει τη ζωή από το βίο, την αγάπη από τον έρωτα. Και μόνο αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον. Το πιο εκπληκτικό όμως είναι ότι η ίδια η ελληνική γλώσσα μας διδάσκει συνεχώς και πως να γράφουμε σωστά. Μέσω της ετυμολογίας της, μπορούμε να καταλάβουμε ποιος είναι ο σωστός τρόπος γραφής ακόμα και λέξεων που ποτέ δεν έχουμε δει ή γράψει. Άρα - όπως αναφέρει και το ηθννεοοη-ΐο.αΓ - το να υπάρχουν πολλά γράμματα για τον ίδιο ήχο (π.χ. η, ι, υ, ει, οι κτλ.) όχι μόνο δεν θα έπρεπε να μας δυσκολεύει, αλλά αντιθέτως να μας βοηθάει στο να γράφουμε πιο σωστά, εφόσον βέβαια έχουμε μια βασική κατανόηση της γλώσσας μας. Πόσοι σήμερα μπορούν άραγε να κατανοήσουν την τεράστια σχέση που έχει η γλώσσα με την σκέψη του ανθρώπου; Πόσοι αντιλαμβάνονται ότι απλή γλώσσα σημαίνει και απλή σκέψη και ότι το να μιλάς σωστά σημαίνει ότι σκέφτεσαι και σωστά; (Γεγονός φυσικά που δεν επιθυμεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων και η Παγκόσμια Διακυβέρνηση). Αίγοι δυστυχώς, ειδικά στις μέρες μας. Ίσως όμως ακόμη λιγότεροι να αντιλαμβάνονται αυτό που έγραψε ο Ρωμαίος Οράτιος. Δηλαδή, ότι η ελληνική φυλή γεννήθηκε ευνοημένη λόγω της γλώσσας της, η οποία είναι - εκτός των άλλων - εύηχη και γεμάτη μουσικότητα!
Προ 30 ετών και πλέον, βροντοφώναζαν οι φύλακες στις "υψηλές σκοπιές του πνεύματος", πως, το επιδιωκόμενο από την εποχή της επιβολής του πραξικοπήματος του αποκαλούμενου ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟΥ, ήταν η προώθηση της "φωνητικής" γραφής!!!Δηλαδή, η κατάργηση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, η οποία, όπως αφοπλιστικώς τεκμηριωμένα έχουν αναλύσει ειδικοί επιστήμονες, θα ενίσχυε τους Γραικύλους στην εκ μέρους των προωθούμενη πολιτιστική ένδεια. Αυτή που υπονόμευσε την γενικότερη οικονομική ανάπτυξη της πατρίδας μας και, νομοτελειακώς οδήγησε στην κατοχή, υπό την οποία ήδη τελεί το κράτος μας. Προσφάτως, (Νοέμβριος 2011) το απύθμενο θράσος των αποδομητών του Γένους των Ελλήνων, φρόντισε και διανεμήθηκε προς διδασκαλία στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας μας το καινούργιο βιβλίο Γραμματικής για την Ε' και ΣΤ Τάξη, που αναστάτωσε τον κόσμο ολόκληρο. Το ύπουλο κακούργημα, το οποίο απεκαλύφθη, με την συγγραφή αυτού του βιβλίου εξυπηρετούσε στην αλλαγή και πάλι, της γραμματικής, σε "φωνητική" γραμματική! Σας το θυμίζουμε για να μη μένουν αμφιβολίες για ό,τι ύπουλα επιχειρούν οι μητραλοίες.
Επειδή αυτοί που εβίασαν εξαρχής την γλώσσα αποφάσιζαν για την "εκλαΐκευση" της και ταυτόχρονα την καταστροφή της, δεν έπαψε μέχρι τώρα να παρουσιάζονται εκτελεστές των οραμάτων τους...
Η προοδευτική διανόηση, δεν αρκέστηκε στη σιωπή μόνο απέναντι της δολιοφθοράς του εθνικού μας ιστού. Οι κρατικοί λειτουργοί επιστρατεύθηκαν να ολοκληρώσουν το έργο της γλωσσικής καταστροφής, μισθοδοτούμενοι μάλιστα από τους Έλληνες πολίτες, θαυμάστε τους!!! Μόλις σήμερα, ανακαλύφθηκε, άλλη γραμματική!
Έκδοση: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΩΝ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ". Συγγραφείς, ο καθηγητής του Α.Π.Θ. Σωφρόνης Χατζησαββίδης - Αθανανασία Χατζησαββίδου.
Τυπώθηκε σε 124.000 αντίτυπα το έτος 2012. Εύγε στους εκτελεστές του νέου εγχειρήματος, διδασκαλίας της φωνητικής γραμματικής και στο Γυμνάσιο τώρα. Στη σελίδα 19 του κατάπτυστου βιβλίου "ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α', Β', Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ" η προδοσία, στη σύγχρονη μορφή της. Στους εθνομηδενιστές που με την πολυετή προσπάθεια τους κατάφεραν να απορφανίσουν τα παιδιά μας από την εθνική παιδεία, εύγε!
Οι νέοι Καταστροφείς, ας χαίρονται τώρα για το γλωσσικό αφελληνισμό των νέων γενεών. Ας απολαύσουν την αποδυνάμωση της ικανότητος των παιδιών μας να σκέπτονται. Θα έλθει η... ώρα, να θρηνήσουν για το άδειασμα της ψυχής των νέων μας και, τον γενιτσαρισμό που υφίσταται η ελληνική κοινωνία, η βυθισμένη στην αμάθεια και στο πνευματικό σκότος. Το επιχειρούμενο... νέο οθωμανικό μεγαλείο, μάλλον δεν θα τους επιτρέψουμε να... το χαρούν.
ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
http://ermionh.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!