Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

H Ινδία αλλάζει τα ιταλικά VIP-ελικόπτερα Agusta Westland, με ρωσικά Mi-17V-5.

Το σκάνδαλο διαφθοράς γύρω από την αγορά δώδεκα ιταλικών ελικοπτέρων Agusta Westland για τις ανάγκες της Πολεμικής Αεροπορίας της Ινδίας, υπόσχεται στη Ρωσία απρόσμενα μερίσματα.

Αντί για να προκηρύξει νέο διαγωνισμό, που μπορεί να διαρκέσει σχεδόν 7 χρόνια, οι Ινδοί στρατιωτικοί σχεδιάζουν απλώς να αγοράσουν τα ρωσικά ελικόπτερα Mi-17V-5.

Το κύριο πρόβλημα που σχετίζεται με το ινδο-ιταλικό σκάνδαλο, συνίσταται στην....
παραδοσιακά πολύ μεγάλη διάρκεια των ινδικών διαγωνισμών. Οι διαγωνισμοί ακόμα και για σχετικά μικρές συμβάσεις μπορεί να διαρκέσουν 6-7 χρόνια, ενώ οι μεγάλοι κάποτε διαρκούν 10 και πάνω χρόνια. Η πολύ πιθανή ακύρωση της σύμβασης με τους Ιταλούς κατασκευαστές απειλεί να αφήσει τους κορυφαίους ηγέτες της Ινδίας χωρίς τον Στόλο VIP ελικοπτέρων.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η αγορά των Mi-171 στην VIP έκδοσή τους χωρίς διαγωνισμό, μπορεί να επιτρέψει στην Ινδία να λύσει γρήγορα αυτό το πρόβλημα. Η κατάσταση απλοποιείται από το γεγονός ότι η Ινδία έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο με τη Ρωσία για την αγορά μεγάλης παρτίδας αυτών των ελικοπτέρων για την Πολεμική Αεροπορία της, συνεπώς, το πρόβλημα μπορεί να λυθεί μέσω του επανεξοπλισμού μερικών αεροσκαφών για ειδικές μεταφορές, με την μετέπειτα αύξηση της παρτίδας κατά 12 προσθετά ελικόπτερα.

Τέτοιος επανεξοπλισμός μπορεί να κοστίσει πολλά χρήματα, παίρνοντας υπόψη τον απαιτούμενο εφοπλισμό των ελικοπτέρων με διάφορα μέσα τηλεπικοινωνίας, προστατευτικά συστήματα και σαλόνι μεγαλύτερης πολυτέλειας. Έτσι, η τιμή του συμβολαίου για τα 12 ιταλικά AW-101 έχει ξεπεράσει τα 550 εκατομμύρια ευρώ. Το Mi-171 στοιχίζει, βέβαια, φθηνότερα από το ιταλικό ελικόπτερο, αλλά είναι απίθανο ότι η τιμή ενός VIP αεροσκάφους θα είναι λιγότερη από 30 εκατομμύρια δολάρια. Τα ελικόπτερα παρόμοιου τύπου, που είναι εξοπλισμένα με ξεχωριστά σαλόνια για τα πρώτα πρόσωπα και τη συνοδεία τους, με προηγμένες εγκαταστάσεις επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων και των δορυφορικών τηλεφώνων, συστήματα τηλεδιάσκεψης, και τερματικά ειδικής επικοινωνίας για τα πρώτα πρόσωπα κρατών, έχουν χαμηλότερο επίπεδο θορύβου και δονήσεων.

Η ρωσική εταιρεία «Ελικόπτερα της Ρωσίας» δεν μπορεί να παραπονεθεί για την έλλειψη πελατών: οι πωλήσεις των αεροσκαφών ρωσικής κατασκευής εξακολουθούν να αυξάνονται. Ωστόσο, μέσα στα πλησιέστερα 10 χρόνια, η εταιρεία θα χρειαστεί να ανανεώσει σημαντικά τη σειρά των μοντέλων της. Πραγματικά το Mi-8/Mi-17, που είχε κατασκευαστεί πριν 50 χρόνια, παρόλα τα πλεονεκτήματά του δεν ανταποκρίνεται πια πάντα στις σύγχρονες απαιτήσεις. Η έναρξη της σειριακής παραγωγής των νέων ελικοπτέρων Mi-38, και στο μέλλον των Mi-46 και του νέου μεσαίου ελικοπτέρου που κατασκευάζεται στο πλαίσιο του προγράμματος RACHEL για να αντικαταστήσει το Mi-8/Mi-17, αναμένεται να εξασφαλίσει στην εταιρεία «Ρωσικά Ελικόπτερα» επιτυχία στην αγορά μέσα στις επόμενες δεκαετίες. ΠΗΓΗ

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΧΥΣ: 

Γέρνει" το τουρκικό επιθετικό ελικόπτερο ΑΤΑΚ Οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις θα παραλάβουν 50 ελικόπτερα ΑΤΑΚ και έχουν υπογράψει σύμβαση με της Ιταλική ΑgustaWestland και την τουρκική ΤΑΙ ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ